• NisseC

Att ha en cuckold

Hej!
    Jagvet inte om du bara söker svar av andra kvinnor men då detta ämne ligger mig varmt om hjärtat så vill jag gärna svara ur mitt perspektiv.
    Jag är Cuckold och har varit det aktivt i ca 10 år.
    Att se min kvinna med an annan man är något av det mest upphetsande jag vet, att sedan själv bli förudmjukad samtidigt som hon har det så skönt är helt fantastiskt.
    Jag vet att jag och många anda med mig är mycket förtjusta i att rengöra kvinnan efter att de knullat klart. Det som dock är viktigt är att ni litar på varandra. Denna del av akten gör vi alldrig när vi träffar nya tjurar utan det är bara vid stadigare träffar vi har gjort det.

För oss har detta med cuckold vuxit fram under ganska lång tid. Första gångerna hade vi 3 kant där ingen dominans eller liknande förekom. Sedan gled vi suksesivt in mer och mer på den delen. Jag minns fortfarande livligt första gången vi körde denna lek fullt ut.

• NisseC

Detta är en tråd jag gillar! Då jag varit en cuckold ganska länge så har vi nu den senaste tiden gjort så att det är mitt jobb att hitta nya Bulls. Vi har 2 erfarna och behöver därför inte leta speciellt aktivt efter nya men det är alltid kul med omväxling. Det är alltid min härskarinna som godkänner de bulls som jag har valt ut åt henne. Gör jag fel i detta urval så blir jag bestraffad på något pinsamt sätt.

• NisseC

mmm även min dam gör så ibland men det blir inte så ofta längre då vi inte träffar nya killar så ofta. Brukar ni ha en helt vanlig dag innan eller brukar han veta att något är på gång. Jag brukar ibland inte få veta vad som skall hända förän just innan men jag brukar få lite tid att förbereda mig ändå, min dam ger mig tipps på vad jag bör tänka på.

• NisseC

Det skulle jag inte rekomendera att du gör, själv skulle jag börja känna mig orolig i det läget. Min fru och jag har en ganska strickt överenskommelse där att hon inte gör det ensam med en man om ja inte ber henne om det. Dessutom kan relationen till den mannen förändras en hel del då. Men något jag har fått uppleva var att min fru ringde mig innan ett möte och talade om att i kväll skulle vi få sällskap. Det var svårt att koncentrera sig det mötet kan jag lova! Det var med en man vi inte träffat påå länge men osm vi hade det mycket bra tilsammans med. Han är en av de få vi har sex med utan kondom. Jag fick strikta order om att ringa när jag var klar vilket jag gjorde. Då berättade hon att han kommit hem och att det var bäst att jag skyndade mig hem, men jag behövde stanna i köpcentret och handla innan jag kom hem. Jag slängde mig i bilen och åkte, fick en lista på saker jag skulle handla. Medan jag gjorde det så ringde hon och sa att vinet var slut och att jag skulle handla det också. Jag hörde på rösten hur kåt hon var då och det var helt underbart. Vi fortsatte prata och mannen var även med i samtalet, det ledde ganska snart till att jag bad honom slicka henne nu så hon skulle klara sig en stund. Det är inte ofta jag hör henne komma så fort som då. nu hade vi lite mer tid även om jag höll på att få kåtslag. Då jag inte skulle hinna hem och göra mig i ordning fick jag nu i stället på deras order köpa en utstyrsel åt mig själv. Det mesta kunde jag ta på mig inne på en toalett sedan innan jag åkte hem. Vi fortsatte att prata hela tiden och när jag kom in i hallen och klädde på mig det sista så låg hon och sög hans kuk. Vi hade en mycket kåt träff denna gång

• NisseC

Jag undrar om inte det är ganska vanligt, jag skulle nog säga att jag är lika som han. Hur länge har ni lekt denna typ av lekar? Något ni gillat extra mycket?

• NisseC

å vad upphetsande!!! det har jag också gjort och höll på att få kåtslag

• NisseC

Min fru och jag har hållt på med denna typ av lekar i många år nu. En viktig del av detta för oss är att det är rent sexuellt. Sex är en stor del av vårt liv men det är ändå viktigt att skilja dem åt. Utanför sänge har vi ett mycket bra och ärligt förhållande vilket jag tror är en viktig pusselbit om man vill få det att fungera. Om det är kännslor som kommer upp under sexet är det viktigt att inte vara tyst om det senare utan ta upp och prata om det.

• NisseC

Det är en av mina absoluta favoriter också!!!

Anonym (Mia) skrev 2013-11-06 14:25:02 följande:
    Tycker det låter som en bra idé. En mjukstart. Tänk dock på att skydda dig så du kan njuta utan onödig oro. Min man älskar när jag suger någon (eller blir knullad) samtidigt som jag ser honom i ögonen.

Svar på tråden Att ha en cuckold