Inlägg från: Anonym (uhh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (uhh)

Att ha en cuckold

Men ursäkta mig men vad fan är Hotwife/cuckold??!

• Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-11-26 14:18:01 följande:
    Cuckold är mannen i en relation där kvinnan är fri att ha sex med vem hon vill medan mannen förblir trogen. Hotwife refererar till kvinnan i relationen.
    Oj då! :-O
    det finns då folk till allt
  • Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-11-26 14:43:36 följande:
    Visst är det så. Cuckolding är ändå ganska milt jämfört med det värsta jag har hört som det finns folk till.
    Tur att jag inte hör så mkt då
  • Anonym (uhh)
    Frogo skrev 2013-11-26 17:21:11 följande:

Köp en påse Google.
    ursäkta att man frågade här då
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-26 17:23:25 följande:

Ja, vissa filar missionären med samma gubbe i 30 år och har inte nutit en gång. Finns t.o.m sånna... brrr
    Skaffa en gubbe man verkligen njuter av då så slipper man blanda in en massa folk
  • Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-11-26 18:56:56 följande:
    Det man njuter av ena dagen förlorar sin charm efter ett gäng år och så blir man ännu ett par som har sex en, två ggr månaden. Att blanda in nytt folk och ständigt göra nya saker håller sexlivet spännande och rikt.
    Håller inte med.
    Eller jo jag håller med på att göra nya saker men inte blanda in nytt folk.
    Då är man illa ute & har helt klart valt fel partner.
    Då är det dags att byta typ
  • Anonym (uhh)

Är det ingen som funderar på VARFÖR ni njuter av att förnedras??

Det kan ju ändå inte vara som det ska. Förnedring är ju en negativ sak menar jag

• Anonym (uhh)
    NisseC skrev 2013-11-28 08:11:17 följande:

Jag har funderat mycket över detta och har även träffat proffisionel hjälp, det var en del av detta som kändes mycket jobbigt speciellt i unga år. Emn då inget trauma eller liknande ligger bakom så kände jag inte att jag behövde gå vidare. Nu accepterar jag det och njuter av det i stället.
    Vad kom ni fram till att det berodde på då?
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-09 12:21:24 följande:

Svårt att säga. Vi är på swingerklubb ibland och ärligt talat så är det inte alltid jag vet exakt. Står pä alla fyra och njuter bara.

usch fan vad äckligt.

Som en hora

• Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-12-09 13:23:48 följande:
    Själv tycker jag det är fantastiskt sexigt. Alla är olika.

Verkligen inte! Hon är inget annat än en kvinna som bejakar sin sexualitet. Hade ts varit en man som haft sex med flera skulle du kalla ts hora då också?
    killar är ju inte horor men nog fan skulle jag tycka att det var likvärdigt med hora
Svar på tråden Att ha en cuckold