• NicKnejm

Att ha en cuckold

Intressant frågeställning där (swinger).
    Jag själv undrar om jag är en cuckold när jag inte känner igen mig i hur företeelsen framställs i porrklipp eller i amerikanska forum. De som är riktigt inne i cuckold/hotwife-livsstil är ju inne på att kvinnan har ett övertag där till och med mannen vill bli förnedrad.

Jag tycker om att se min tjej njuta och hur det går till är egalt. Antingen se henne när jag ger henne njutning eller om någon annan gör det. Sedan tänder jag på att tänka på att hon är med en man när jag inte är med, är bunden, eller är i angränsande rum och typ lagar mat medan de håller på. Men absolut ingen förnedring är inblandat då, bara lek och ha spänning/skönt.

Jag vill själv då sätta etiketten cuckold-light. Och min tjej är inte hotwife, för hon gillar ha trekant mest och låter mig titta på för att hon vet jag tycker om det.

Du får fråga dig om du enbart gillar hennes njutning, om du unnar henne njutning på swingersträffarna eller om du kan se andra scenarior där du tänder på spelet runt själva samlaget med andra män? För om du inte gör det är du inte cuckold, mer en sund och frigjord man som älskar din fru/tjej, som du gillar se med andra. Tror man inte alltid behöver sätta namn på saker.

• NicKnejm

Varför kan inte de som är intresserade och nyfikna på trådens ämne få diskussionsro? Vad ger det för sinnet att komma in här och döma folk? Det är ingen person som helt plötsligt ändrar uppfattning om sin drift för att någon pajas skriver nedlåtande inlägg.

• NicKnejm

Det är uppenbart att personen "rattle the chains" så det bästa är att inte svara.

Jag har inte känt dragning till att vara helt undergiven när vi har med en extraman. Jag är nyfiken hur triggern känns och vad den ger att "städa" tjejen eller bli "förnedrad" och aktivt dominerad?

Visserligen tänder jag på att vara fastbunden på en stol framför tjejen och mannen. Men det är enbart mitt initiativ och min tjej har inga behov vara hotwife i den vedertagna bemärkelsen. Jag måste nog ändå ha vissa drag av cuckold-ism i mig eftersom jag verkligen vill "låna" ut henne på helkväll med teater, middag, hotell medan jag är hemma.

Men hust det där med att hotwife har initiativet och väljer män själv, sådant har inte vi ivårt förhållande. Till saken kanske hör att jag själv är väldigt dominant i samlivet. Eller det kanske inte har relevans för fullt utvecklade cuckolds?

• NicKnejm

Det kan jag känna igen mig i, att förberedelserna ger sk rus. Veta att när hon rakar benen, sminkar sig, trär på sig stayupsen och fixar med håret så gör hon det för att göra sig fin för annan man. G-punkten i hjärnan får verkligen sitt på många sätt

Att slicka henne efter att mannen kommit känns inte som det skulle ge mig något men förstår grejen med det om andra tänder på det. Den underordnande roll jag tänder på är tillexempel att bli skickad på ärende av thejen och extramannen. De ger mig pengar för att gå handla mat, dricka, godis till exempel. Att laga mat ocg förbereda middag medan de håller på i sovrummet är en favorit också.

• NicKnejm

Det är svårt ge direkta patenterade råd. Spontant kan jag tipsa om att så frön, små frön när ni älskar. (Kanske i samband med att ni ser porrfilm eller har tittar på ngn het film). Att du då frågar ledande om hon tycker ngt var lockande. Allt beror på hur ert sexliv ser ut. Jag hade tacksamt läge med tjej som kom från 30 årigt tråkförhållande och jag kunde "lära" upp henne och hon sög i sig allt.

Någonstans behöver du hitta en stämning när ni älskar där det finns utrymme att ta ut svängarna verbalt. Då kan du måla upp svenarion och kanske flika in vad du tänder på. Tjejer brukar gilla mer än vad man tror.

• NicKnejm

Jag ärtändhela tiden ävenomjag kommit. Du kan inte jämföra upphetsningen mellan en rutinrunk och en euforisk rusigt äventyr

• NicKnejm

Jag har försökt analysera vad som gjort att jag blir oerhört tänd se min tjej in action. Kan vara så att när jag som 19 åring missade flyg till mitt regemente under militärtjänstgöring sov hos en lumparkompis. Han hade flickvän. Från mitt gästrum kunde jag via ettfönster se in till dem, och de hade väldigt het och sensuellt sex. Det var magiskt hur skakig jag blev. Visst jag vet det går under voyerism måhända men detvsr nog grunden till något där och då.

• NicKnejm

Det var det finaste jag hört sedan jag konfirmerades...."se bara till att er partner mår lika bra som ni"

Det summerar alltihop. Att man faktiskt får ta ansvar för varandra.

Svar på tråden Att ha en cuckold