• Anonym (Bonusmor)

förbannade dryga biomamma!

Bonusbarnet ska återlämnas idag, och vi ska åka hem, bilen är fullpackad, så vi ordnade då bonusbarnet skulle få skjuts av ett annat par istället för att vi skulle behöva åka två vändor för att han ska hem. Då ska hon gnälla biomamman, att han är vårt ansvar och att vi bara ska krångla. Han kommer ju hem samma tid även om det är hans farbror som kör bilen han åker i? Nä vi ska packa ur bilen för att ordna plats köra 5 mil enkel väg för att lämna honom, köra 5 mil tillbaka för att hämta sista packningen som vi inte får med om han ska åka för att sen till slut få påbörja vår 5 timmars bilresa hem! Fan ta sig i arslet borde hon göra!

• Svar på tråden förbannade dryga biomamma!
  • Cilla93
    dollface85 skrev 2013-10-30 18:18:22 följande:
    Så är det att vara förälder man älskar sina barn men sånt kanske inte du förstår eftersom dina barn är så akuta att de måste sitta i samma bil som du 24/7 du hade trots allt flera mil att lära känna ungen men du valde att låta bli. stolt nu eller?
    Vad fan snackar du om och vad är det du inte förstår? Lära känna vilken unge? Hon och hennes man har ju varit tillsammans i 10 år, pojken är 13 så hon lär ju känna honom vid det här laget. 
  • Anonym (?)
    Så är det att vara förälder man älskar sina barn men sånt kanske inte du förstår eftersom dina barn är så akuta att de måste sitta i samma bil som du 24/7 du hade trots allt flera mil att lära känna ungen men du valde att låta bli. stolt nu eller?
    Ska hon sparka ut sina barn hemifrån och bara träffa dem varannan helg så det blir "rättvist" för pappans grabb sen tidigare eller vad är du ute efter?

• kerstinsmide

Läser du ens vad npgon skr8ver wllee har du för vana att försöka lägga ord i munnen på folk? Hitta på lite lögner så att forumet blir mer spännande för dig? :P
  • Anonym (Bonusmor)
    Efter 10 år kan jag tycka att jag känner pojken. Jag har inga problem att umgås med honom heller. Inte några problem med att pappan älskar sitt första barn heller det barn han inte tilläts vara med under barndomen för mamman flyttade till sin mamma i flera år då hon lämnade honom för en annan man.
  • Anonym (anna)

Intressant tråd!

Först tyckte jag att biomamman verkade vara lite lagom puckad men nu när jag har läst hela tråden inser jag att det finns de som är mycket mer bakom flötet. Jösses vilka stolpskott det finns!

Men tack för underhållningen! Skål

• Anonym (Bonusmor)
    Anonym (anna) skrev 2013-10-30 18:46:43 följande:

Intressant tråd!

Först tyckte jag att biomamman verkade vara lite lagom puckad men nu när jag har läst hela tråden inser jag att det finns de som är mycket mer bakom flötet. Jösses vilka stolpskott det finns!

Men tack för underhållningen! Skål

Kul att kunna underhålla. Efter 7 timmar i baksätet på bilen känner jag mig själv inte lika road. Tackar iaf lastbilarna som körde av och blockerade vägen hem i dryga timmen det tog att bogsera bort dem. Men nu släpper jag det här och inväntar nästa utbrott.
  • Anonym (anna)
    Anonym (Bonusmor) skrev 2013-10-30 18:52:00 följande:
    Kul att kunna underhålla. Efter 7 timmar i baksätet på bilen känner jag mig själv inte lika road. Tackar iaf lastbilarna som körde av och blockerade vägen hem i dryga timmen det tog att bogsera bort dem. Men nu släpper jag det här och inväntar nästa utbrott.
    Hoppas du inte tog åt dig för det är inte dig jag menar! Du verkar vara en av de vettigare i sammanhanget {#emotions_dlg.flower} (vissa av dina motdebattörer däremot...Tungan ute)
  • Anonym (håhåjaja)
    Anonym (Bonusmor) skrev 2013-10-30 18:52:00 följande:
    Ja jösses, vilken soppa! Tror anna syftar på några av kommentatorerna när hon nämner stolpskott snarare än TS själv. Det är i alla fall så jag själv tänker. En del kommentarer är mer fascinerande än andra. Lycka till TS, hoppas att allting blir lite, lite bättre så småningom. Men jag förstår att det känns motigt efter 10 år...
  • Anonym (håhåjaja)
    Anonym (anna) skrev 2013-10-30 19:10:04 följande:
    Hoppas du inte tog åt dig för det är inte dig jag menar! Du verkar vara en av de vettigare i sammanhanget {#emotions_dlg.flower} (vissa av dina motdebattörer däremot...Tungan ute)
    Ja, det var väl det jag misstänkte. Håller med!!
  • Anonym (Liz)

Ja detta låter ju bara löjligt.
    Varför mamman ska gnälla över en sådan bagatell sak vet jag dock inte.
    Men en liten fråga bara, om ni ändå ska åt samma håll, varför kunde ni inte packa in lite av eran packning i farbroderns bil och vart satt pojken på dit resan om bilen var full med packning även då? 

Svar på tråden förbannade dryga biomamma!