Cilla93 skrev 2013-10-30 18:19:57 följande:
Vad fan snackar du om och vad är det du inte förstår? Lära känna vilken unge? Hon och hennes man har ju varit tillsammans i 10 år, pojken är 13 så hon lär ju känna honom vid det här laget.
vad är det du inte fattar? att ts kille är en dålig förälder till sin son?
Anonym (?) skrev 2013-10-30 18:22:56 följande:
Ska hon sparka ut sina barn hemifrån och bara träffa dem varannan helg så det blir "rättvist" för pappans grabb sen tidigare eller vad är du ute efter?
kan kan hon alltid frågan är om det är problemet?
kerstinsmide skrev 2013-10-30 18:23:57 följande:
Läser du ens vad npgon skr8ver wllee har du för vana att försöka lägga ord i munnen på folk? Hitta på lite lögner så att forumet blir mer spännande för dig? :P
skr8ver...
Anonym (Bonusmor) skrev 2013-10-30 18:32:15 följande:
Efter 10 år kan jag tycka att jag känner pojken. Jag har inga problem att umgås med honom heller. Inte några problem med att pappan älskar sitt första barn heller det barn han inte tilläts vara med under barndomen för mamman flyttade till sin mamma i flera år då hon lämnade honom för en annan man.
så bra att mamman fattade vilken miss han var och flyttade långt ifrån. kunde varit värre. men vad fan skriver du detta för? medhåll från andra eller för att visa på att mamman är elak och du är den goda eller vad?