• Anonym (17 årig tjej)

    Skämde ut mig på fyllan...

    Har sån fruktansvärd ångest över hur jag betedde mig igår. Blev full som ett as, kunde inte ens gå själv. SKämde ut mig som bara den inför killen jag träffar just nu. Var otrevlig, gapig och stökig som en fjortis. Skulle vilja gå in mer på detaljer men vill inte riskera att kunna bli igenkänd haha. Jag har bett om ursäkt till honom idag men han är väldigt kort mot mig och svarar bara på mina sms med enstaka ord. Han har inte hört av sig i övrigt eller visat nåt intresse av att prata med mig.

    Är så himla ledsen, vet att jag får skylla mig själv men mår verkligen jättedåligt över detta...vill bara skriva av mig lite. Hade 1,93 promille i blodet och var riktigt stökig! Det är klart att alla gör bort sig på fyllan ibland men så som jag var igår var riktigt riktigt pinsamt, skrämt bort killen jag gillade också :(

  • Svar på tråden Skämde ut mig på fyllan...
  • Anonym (K)

    Hur vet du promillehalten? Blev du tagen av polisen?

  • sär skriven

    Oj, om du har exakt promillehalt i blodet har antingen polisen eller sjukhuset varit inblandade i din fadäs, misstänker jag? 


    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven

    Läste nu att du är 17 år. Vet du, livet kantas av misstag och dumma grejer. Det är en del av att växa upp. Du kommer att komma över det, och du kommer lära dig hantera alkoholen bättre. 


    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • viseversa

    Ts jag kan berätta alla gånger jag skämt ut mig på fyllan när jag var 17. Du kommer över det jag lovar.

  • Anonym (17 årig tjej)

    Har en alkomätare hemma eftersom att min pappa jobbar som vakt, så när jag och en kompis (som i princip var nykter) kom hem till mig så ville hon att jag skulle blåsa för att se hur full jag var.

  • sär skriven
    Anonym (17 årig tjej) skrev 2013-11-01 16:41:44 följande:
    Har en alkomätare hemma eftersom att min pappa jobbar som vakt, så när jag och en kompis (som i princip var nykter) kom hem till mig så ville hon att jag skulle blåsa för att se hur full jag var.
    Oroa dig inte för det här, det är snart glömt. Ta det som en läxa och var glad att du inte kom till skada!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Frontline

    Ojojoj säg den som inte har skämt ut sig både då man var ung och nu som äldre...
    Du är inte den första TS och det är garanterat inte sista gången för dig heller skulle jag tro...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Sosan72

    Du! Sånt där är fan vedervärdigt att ha gjort! Been there, done that, men vet du vad - det går över!

    Nu är jag 40, har gjort mina fadäser i livet. Det hör liksom till. Vad som egentligen spelar någon roll är att man äger upp till det man gjort (som du verkar ha gjort!), kramar skäms-kudden lite extra och går vidare!

    Den som inte godtar en ursäkt efter en gångs händelse är på sitt sätt den som går förlorande ur situationen. Alla kan/ska/bör få en andra chans!

    Låt inte detta grama dig till dödsdagar, ta lärdom och gör inte om det! Klart!

    Kram på dig vännen, du kommer att glömma detta om ca några år! Hjärta

  • Anonym (vännen)

    Äh, jag är 27 och hade en brakfylla föra helgen. Låg med min närmsta killkompis som också är nära vän med min exmake. Shit happens. Vi kommer över det, det lär du också göra!

Svar på tråden Skämde ut mig på fyllan...