Hjälp ang klobrott!!!
Har också fått dra bort en sprucken klo på min hund, och så som jag uppfattade det så är det jätteviktigt att det får vila några dagar och inte utsättas för någon yttre påverkan. Har du ringt och frågat veterinären vad ni skall ta er till?
Jag skulle iaf helt enkelt försöka se till att få på det där bandaget och sedan på med plast ovanpå också. Jag har en väldigt smärttålig hund som är väldigt van med att en donar med honom på diverse smått obehagliga sätt, så vi hade det lätt på den punkten. Men finns det inget godis/mat som hunden tycker är extra gott som han kan snaska på medan du försöker linda linda in tassen? Kanske en tub med leverpastej som han kan slicka i sig medan någon hnnan "smyger på" ett bandage? Är han inklickad så kan det vara till hjälp, då kan ni ta det stegvis med hjälp av klickern.
En annan anledning till varför det är lika bra att få till det med bandaget är att det är vanligt att en får göra om proceduren då klon inte alltid växer ut på ett bra sätt. Så lika bra att vänja honom vid det nu då ni kan få göra resan igen.
Lycka till!