Julibebis 2014 - BF-listan
Här har vi bf-listan som hänger ihop med snacktråden "Julibebis 2014" - www.familjeliv.se/Forum-2-113/m71470665.html
Här har vi bf-listan som hänger ihop med snacktråden "Julibebis 2014" - www.familjeliv.se/Forum-2-113/m71470665.html
Hej
Skulle bli jätte glad om någon vill hjälpa till att lägga in mig oxå?
Julia79 34 år 4 :e barnet (00, 02, 04 plus 3 bonusbarn oxå) stockholm BF 24/7-14 enligt min app
Kram!!
Hej Wopr :)
Jag såg faktiskt det jag oxå, och typ lika gamla...nä unga ;) Min 00:a är dessutom tidigt på året...
Tack ändå, jag hoppas att någon vill lägga in mig oxå :)
Är i V 5+0 tror jag, men känner nästan ingenting ännu förutom svullen mage. Har du fått några "känningar" än?
Wopr och Julia79, jag har åxå barn födda samma år som er.
Hur känner ni inför en bebis igen, hur snurrar era tankar?
Jag tycker det ska bli supermysigt, men det var inte planerat..
Har ni berättat något för de äldre barnen än?
Får jag lägga till mig?
nypan78 - 35 år snart - 26/7-2014 (3:e barnet, har även ett född -11 och -12)
Tack så mycket MinM :)
Känns jätte mysigt att börja om igen, längtar efter magen redan...var ju typ tio år sen sist ;) Har inte sagt något till syskonen än, känner att jag vill vänta tills jag är lite säkrare typ v 12 om det går :) Vill inte såra dom i onödan, jag vet att många tänker olika i denna fråga men när jag tänker på mina barn känner jag att för deras skull vill jag vänta ;) Fast egentligen vill jag skrika ut till hela världen att jag är gravid, köpa bebiskläder imorgon och vagn i övermorgon :) Haha! Vad känner ni? Hur ska ni göra? Vad mysigt med en överraskning!!! Här var det inte planerat då vi försökte förra hösten och tyvärr inte kunde fullfölja den graviditeten så tog en paus... Nu överlycklig och längtar massor!
Känner som dig Julia79, jag har god lust att redan börja planera för vagn och gulliga bebiskläder :) Vi har inte heller berättat för våra barn än, men jag har sagt att det skulle vara gullig med en bebis i huset igen efter att vi träffat vänner med bebis.
M39 Grattis och lycka till, visst ska det bli mysigt med en sommarbebis! :)
Wopr jag hade det som dig med mina tidigare gravideteter, mådde pyton från test fram till v.12,
nu känner jag bara av ömma bröst annars mår jag som annars....hoppas det håller i sig också!