Julibebis 2014 - BF-listan
Här har vi bf-listan som hänger ihop med snacktråden "Julibebis 2014" - www.familjeliv.se/Forum-2-113/m71470665.html
Här har vi bf-listan som hänger ihop med snacktråden "Julibebis 2014" - www.familjeliv.se/Forum-2-113/m71470665.html
Blev samma för mig med min iPad -.-
Nygammal i gemet med en liten hoppsan på väg. Tar gärna hjälp av någon med dator för att få in mig på listan så jag inte förstör den ännu mer
. 7/7 -H2O3 -40 år- 3e barnet (-04, -07).
Jag ber härmed igen om hjälp att lägga in mig på listan då jag enbart skriver från tfn:
H2O3 7/7 - 40år - 3:e barnet - (-04, -07)
Tackar på förhand!
Hej, surfar också från mobil om någon har tid att lägga in mig! 38 år, Bf 14/7 tredje barnet (-03, -08 sen tidigare)
Tack :)
Hej,
kan vara på sin plats att komma med på listan....... Är 40 (fyller 41 i februari nästa år) och håller nu tummarna för att det lilla pyre som fick testet att plussa i morse, håller i sig. Har haft två missfall tidigare :(
Om detta går vägen så skulle det vara kul att få kontakt med en förstagångsmamma som är i min ålder dvs från 40 och uppåt: Jag bor i centrala Stockholm.
Och stort grattis till er alla tjejer därute som har något fantastiskt att se fram emot nästa sommar. Delad glädje är dubbel glädje :)