• secrettouch1

Tänder på äldre kvinnor - vart finns ni?

Jag har under en tid känt att jag dras mer till äldre kvinnor.
    Jag menar nu inte gamla haggor, utan snarare äldre stadgade kvinnor som har bra jobb, kanske familj, ser bra ut och tar hand om sig. Men har åldern på nacken.

Vet inte varför jag finner det sjukt attraktivt.
    Äldre MILFS är också riktigt spännande och upphetsande.

Är det någon som har erfarenhet av att dejta, träffa äldre kvinnor? Inte för att kanske starta något seriöst förhållande utan snarare att bara träffas.

Finns det några äldre kvinnor som kan dela med sig av sina erfarenheter av träffar med yngre killar?

Jag stöter ofta på äldre kvinnor lite var stans. Mataffären, butiker etc. jag ler ofta och försöker få kontakt med dem men tar inte steget rakt ut och pratar direkt.

Jag är en snygg kille 25+, tränar, fräsch, har det bra ekonomiskt osv. Vore kull att snacka med någon som har erfarenheter.

Vad gillar ni kvinnor hos yngre män?

/Nyfiken

• Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor - vart finns ni?
  • Anton Chigurh

Det heter mogna kvinnor. För helvete !!!

Du kommer inte få napp när du uttrycker så otroligt klantigt. 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (xx)

Du är inte ensam, ni är många.

Men vad är äldre för dej och vad är "en gammal Hagga"? Du kan ju inte tro att man väljer en ung kille som har såna uttryck i bakhuvudet?

• Anonym (Milfförklarad...)

Vad är äldre för en 25+ are... ?

• Anonym (xx)

Det är en grej som jag inte tror ni fattar, ni som tänder på äldre kvinnor. Du tror att bara du har en gräns för vad som är en gammal hagga, men som "mogen kvinna" (tack för utrycket, Anton) så har man också en undre gräns när en kille inte ser manligt attraktiv ut, utan tjejig med för släta kinder, för lena drag, för mjuka läppar... Jag har ändrat smak med åren. Så du är inte guds gåva till gamla haggor, eller inte automatiskt bara för att du är ung i alla fall. Tips: Skriver du korrekt svenska åtminstone i rubriken så ökar chansen lite....

• Borkason

Jag har raggat upp och legat med ett antal äldre kvinnor. De flesta hittade jag på sajter som Klubb6, men en raggade jag upp på en festival. Det sköna med äldre kvinnor är att de oftast är jävligt kåta och duktiga i sängen. De vet hur man ska göra :) Och man behöver oftast inte oroa sig för befruktning i deras ålder.

• Anonym (haggan)

Jag är snart 40 och får BARA uppmärksamhet från yngre killar. Sällan från någon i min egen ålder. 
    Vet inte varför det är så.

Precis som någon skrev ovan så är pojkaktiga drag inte så sexigt, men det finns ju yngre killar som ser manliga ut. Det händer att någon får följa med hem ibland.

Det ohärliga är att det är lätt att känna sig gammal i sällskap med unga män. Så fort det blir samtal om sig själv och sin tillvaro blir det konstigt. Jag känner mig uråldrig, får moderskänslor och börjar ge råd osv..Foten i munnen

Utöver sex finns det inte mycket en 25-åring kan erbjuda mig.

• Charlotte73

Hahaha!! Jag slog vad med min 14 åriga dotter om att jag 40 årig gammal kärring skulle få nån uppmärksamhet på Instagram...

Så jag tog lite bilder o la ut, o dom som gillade bilderna såg fan ut som Justin Bieber!:D

Jag bara: WHAAAAT??:D

• Borkason
    Charlotte73 skrev 2013-11-03 19:44:08 följande:
    Hahaha!! Jag slog vad med min 14 åriga dotter om att jag 40 årig gammal kärring skulle få nån uppmärksamhet på Instagram...

Så jag tog lite bilder o la ut, o dom som gillade bilderna såg fan ut som Justin Bieber!:D

Jag bara: WHAAAAT??:D
    Vad var det för bilder? :)
  • Anonym (Bitte)

Är kvinna 40+, ser bra ut och får mycket uppmärksamhet från yngre killar runt de 25.
    Det som är bra med unga killar är att de sällan har problem med potensen, är snygga och de ställer inga krav på förhållande precis som jag själv inte gör.
    Så härliga att "leka" lite med när det är på lika villkor.

Tur att ni finns!    

Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor - vart finns ni?