Anton Chigurh skrev 2013-11-03 13:26:00 följande:
Det heter mogna kvinnor. För helvete !!!
Du kommer inte få napp när du uttrycker så otroligt klantigt.
Touché, mogna är ett mycket bättre ord. Det har du 100% rätt i. Tanken är inte att få nån sorts "napp" här direkt.. snarare är jag mer intresserad av att veta hur dessa underbara kvinnor tänker kring det hela....
Anonym (haggan) skrev 2013-11-03 19:36:36 följande:
Jag är snart 40 och får BARA uppmärksamhet från yngre killar. Sällan från någon i min egen ålder.
Vet inte varför det är så.
Precis som någon skrev ovan så är pojkaktiga drag inte så sexigt, men det finns ju yngre killar som ser manliga ut. Det händer att någon får följa med hem ibland.
Det ohärliga är att det är lätt att känna sig gammal i sällskap med unga män. Så fort det blir samtal om sig själv och sin tillvaro blir det konstigt. Jag känner mig uråldrig, får moderskänslor och börjar ge råd osv..
Utöver sex finns det inte mycket en 25-åring kan erbjuda mig.
Blir det jätte konstigt efter sexet? Känns det som att du hellre skulle vilja i princip köra "du kan gå nu"?
som du säger en ung person kanske inte kan erbjud så mycket mer än så?
Charlotte73 skrev 2013-11-03 19:44:08 följande:
Hahaha!! Jag slog vad med min 14 åriga dotter om att jag 40 årig gammal kärring skulle få nån uppmärksamhet på Instagram...
Så jag tog lite bilder o la ut, o dom som gillade bilderna såg fan ut som Justin Bieber!:D
Jag bara: WHAAAAT??:D
Som sagt, det finns kvinnor som är 50+ men ser ut som 35.... tar man hand om sig osv så är det riktigt sexigt med än äldre mogen kvinna (med äldre menar jag då äldre än en själv)
Anonym (Bitte) skrev 2013-11-04 07:56:15 följande:
Är kvinna 40+, ser bra ut och får mycket uppmärksamhet från yngre killar runt de 25.
Det som är bra med unga killar är att de sällan har problem med potensen, är snygga och de ställer inga krav på förhållande precis som jag själv inte gör.
Så härliga att "leka" lite med när det är på lika villkor.
Tur att ni finns!
Vart hittar du dina lammkött?
FeliciaA2 skrev 2013-11-04 08:19:52 följande:
Det finns säkert många äldre kvinnor som vill ha yngre män. Men i mina kretsar så har vi tröttnat. Själv blev jag bombarderad av erbjudande på en dejting site. Men jag var inte där för att lära upp unga män - jag ville ha erfarna män på min egen nivå. Detta hade grabbarna väldigt svårt att acceptera.
Så säger en dam nej - respektera hennes val. Argumentera inte med henne.
Kan tänka mig att många yngre är svåra att kommunicera med....