• secrettouch1

Tänder på äldre kvinnor - vart finns ni?

Jag har under en tid känt att jag dras mer till äldre kvinnor.
    Jag menar nu inte gamla haggor, utan snarare äldre stadgade kvinnor som har bra jobb, kanske familj, ser bra ut och tar hand om sig. Men har åldern på nacken.

Vet inte varför jag finner det sjukt attraktivt.
    Äldre MILFS är också riktigt spännande och upphetsande.

Är det någon som har erfarenhet av att dejta, träffa äldre kvinnor? Inte för att kanske starta något seriöst förhållande utan snarare att bara träffas.

Finns det några äldre kvinnor som kan dela med sig av sina erfarenheter av träffar med yngre killar?

Jag stöter ofta på äldre kvinnor lite var stans. Mataffären, butiker etc. jag ler ofta och försöker få kontakt med dem men tar inte steget rakt ut och pratar direkt.

Jag är en snygg kille 25+, tränar, fräsch, har det bra ekonomiskt osv. Vore kull att snacka med någon som har erfarenheter.

Vad gillar ni kvinnor hos yngre män?

/Nyfiken

• Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor - vart finns ni?
  • FeliciaA2

Det finns säkert många äldre kvinnor som vill ha yngre män. Men i mina kretsar så har vi tröttnat. Själv blev jag bombarderad av erbjudande på en dejting site. Men jag var inte där för att lära upp unga män - jag ville ha erfarna män på min egen nivå. Detta hade grabbarna väldigt svårt att acceptera.

Så säger en dam nej - respektera hennes val. Argumentera inte med henne.  

• secrettouch1
    Anton Chigurh skrev 2013-11-03 13:26:00 följande:
    Det heter mogna kvinnor. För helvete !!!

Du kommer inte få napp när du uttrycker så otroligt klantigt. 
    Touché, mogna är ett mycket bättre ord. Det har du 100% rätt i. Tanken är inte att få nån sorts "napp" här direkt.. snarare är jag mer intresserad av att veta hur dessa underbara kvinnor tänker kring det hela....
    Anonym (haggan) skrev 2013-11-03 19:36:36 följande:
    Jag är snart 40 och får BARA uppmärksamhet från yngre killar. Sällan från någon i min egen ålder. 
    Vet inte varför det är så.

Precis som någon skrev ovan så är pojkaktiga drag inte så sexigt, men det finns ju yngre killar som ser manliga ut. Det händer att någon får följa med hem ibland.

Det ohärliga är att det är lätt att känna sig gammal i sällskap med unga män. Så fort det blir samtal om sig själv och sin tillvaro blir det konstigt. Jag känner mig uråldrig, får moderskänslor och börjar ge råd osv..Foten i munnen

Utöver sex finns det inte mycket en 25-åring kan erbjuda mig.
    Blir det jätte konstigt efter sexet? Känns det som att du hellre skulle vilja i princip köra "du kan gå nu"?
    som du säger en ung person kanske inte kan erbjud så mycket mer än så?
    Charlotte73 skrev 2013-11-03 19:44:08 följande:
    Hahaha!! Jag slog vad med min 14 åriga dotter om att jag 40 årig gammal kärring skulle få nån uppmärksamhet på Instagram...

Så jag tog lite bilder o la ut, o dom som gillade bilderna såg fan ut som Justin Bieber!:D

Jag bara: WHAAAAT??:D
    Som sagt, det finns kvinnor som är 50+ men ser ut som 35.... tar man hand om sig osv så är det riktigt sexigt med än äldre mogen kvinna (med äldre menar jag då äldre än en själv)
    Anonym (Bitte) skrev 2013-11-04 07:56:15 följande:
    Är kvinna 40+, ser bra ut och får mycket uppmärksamhet från yngre killar runt de 25.
    Det som är bra med unga killar är att de sällan har problem med potensen, är snygga och de ställer inga krav på förhållande precis som jag själv inte gör.
    Så härliga att "leka" lite med när det är på lika villkor.

Tur att ni finns!    
    Vart hittar du dina lammkött?
    FeliciaA2 skrev 2013-11-04 08:19:52 följande:
    Det finns säkert många äldre kvinnor som vill ha yngre män. Men i mina kretsar så har vi tröttnat. Själv blev jag bombarderad av erbjudande på en dejting site. Men jag var inte där för att lära upp unga män - jag ville ha erfarna män på min egen nivå. Detta hade grabbarna väldigt svårt att acceptera.

Så säger en dam nej - respektera hennes val. Argumentera inte med henne.  
    Kan tänka mig att många yngre är svåra att kommunicera med....

• Anonym (Bitte)

Hittar mina lammkött lite varstans.
    Krogen, nätet är de vanligaste ställena. 

• secrettouch1
    Anonym (Bitte) skrev 2013-11-04 15:44:31 följande:
    Hittar mina lammkött lite varstans.
    Krogen, nätet är de vanligaste ställena. 
    Hur har det vart för dig när du varit med en yngre kille?

• asdwe

Ni kanske är intresserade av 20 åringar också.

• Anonym (Bitte)
    secrettouch1 skrev 2013-11-04 18:21:17 följande:
    Hur har det vart för dig när du varit med en yngre kille?

Bara positivt.
    Kul, skönt och kravlöst.
    Till och med duktigare eftersom de är så kåta och snygga.
    Då gör det inget om de tabbar sig lite i sängen.
    I min ålder är man så avslappnad att man kan skratta åt både sina egna och partnerns eventuella misstag.    
  • Anonym (haggan)

Nej inte jättekonstigt så att jag vill köra iväg dom direkt. Det finns gott om intelligenta och roliga unga män.
    Det jag menar är att när man börjar prata om sig själv och sitt liv blir det lite konstigt. Då har man inget gemensamt och jag gillar inte det.

Jag är nog lite överdriven när jag pratar om "yngre män". De senaste har varir runt 30 och det är ju inga duvungar direkt...

Den största ålderskillnaden jag har släppt in i sovrummet var en som var 27 förra året när jag var 38, så det var väl inte såå farligt. Jag kollade inte leg innan och inte han heller och jag tror knappast han raggade upp mig för att jag var "äldre" eller "mogen". Han var supertrevlig och bra i sängen men jag kände ändå inte för att ses igen.

Ogillar känslan av att vara just äldre och mogen i förhållande till någon jag klär av mig med helt enkelt. 

• MissFine
    Anton Chigurh skrev 2013-11-03 13:26:00 följande:
    Det heter mogna kvinnor. För helvete !!!

Du kommer inte få napp när du uttrycker så otroligt klantigt. 
    Så sant, så sant! Kyss
  • Anton Chigurh
    MissFine skrev 2013-11-05 20:35:41 följande:
    Så sant, så sant! Kyss
    treeswing.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (True?)

Stämmer det att äldre damer är större där nere? Vidare? Att dom har svårt att njuta fullt ut av en normal kille/man? Tänker att det oftast är äldre kvinnor över 30 som typ swingar och har det som ursäkt för att få större kuk i sig så dom känner något...lite snack vi hade några grabbar emellan.

• Anonym (Ingen aning)
    Anonym (True?) skrev 2013-11-06 02:01:41 följande:
    Stämmer det att äldre damer är större där nere? Vidare? Att dom har svårt att njuta fullt ut av en normal kille/man? Tänker att det oftast är äldre kvinnor över 30 som typ swingar och har det som ursäkt för att få större kuk i sig så dom känner något...lite snack vi hade några grabbar emellan.

Jag har ingen aning. Jag vet ju bara av egen erfarenhet. Har aldrig haft annat än normala kukar att leka med. Har heller ingen som helst längtan efter större. Kanske är jag större där nere efter barnen. Ingen har klagat och jag har inte antecknat några mått, så jag vet helt enkelt inte.

Däremot vet jag att jag aldrig har njutit så av sex som jag gör nu. Är 40+. Känner min kropp bättre och har ju också en partner som är en fantastisk älskare. :) 
  • lollat

Jag har fått tag i några äldre. Dom attraheras såklart av liknande saker, att man är driven i livet, är mån om att vara fräsch och är allmänt gentleman. 

Dom jag hittat inte varit mammor (förutom en) utan snarare sådana som missat lite tonårsknull, försöker väl kompensera.  

• Anonym (Anna)
    Tänk att det ska vara så svårt att få killar att förstå att kukens storlek har ingen som helst betydelse, eftersom kvinnors njutningspunkt sitter utanför slidan Glad
  • Anonym (50+)
    Anonym (Anna) skrev 2013-11-06 10:38:39 följande:
    Tänk att det ska vara så svårt att få killar att förstå att kukens storlek har ingen som helst betydelse, eftersom kvinnors njutningspunkt sitter utanför slidan Glad
    Åja!

Nog finns det en njutningspunkt även inne. Men killen behöver inte vara stor för att nå den :)

Själv är jag 50+ och inte det minsta "kärringaktig". Jag får ofta höra att jag är föööööör blöt. :-/
  • Anonym (haggan)
    Det beror nog som någon sa på om man fött barn eller ej. Om man har fött barn får man knipöva, så är det inga problem sen med normalstorlekarna.

Har aldrig hört att man skulle bli slapp när man passerade 30.
  • Anonym (Gorm)

Som snart 40-årig kille har jag samma, fast inte riktigt samma dilemma...

Jag dras fortfarande till kvinnor äldre än mig, men det är svårt att finna någon 55+ som är intresserad.
    När man väl lyckas komma så långt som till sex är det magiskt, men vägen dig är lång och grusig, och jag är barfota...

Förslag, damer?

• Anonym (thinkk)

Jag ska fika med en äldre kvinna som är rolig och verkar mysig. Jag är 44, hon 57.
    Jag har alltid tänt på äldre kvinnor, och hon hintar att hon är mycket sexuell, så detta kan bli spännande.

• vargveum

Nej det stämmer inte med mina erfarenheter i alla fall.
Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor - vart finns ni?