• hani79

Fler som ska påbörja IVF november 2013??

Hej.

Har en dotter på snart tre år och kommer nu vilken dag som helst dra igång syskonförsök nr 4 via IVF. Dottern kom till på första försöket via IVF men nu har vi hållt på ett år snart med misslyckade behandlingar. Min sambo hade en testikeltumör för 4 år sedan så han fick ta bort den ena testikeln och den andra har varit dålig men nu för ett år sen visade det sig att det inte finns några spermier kvar. Så försök nr tre var med donatorspermier och då fick jag ett tidigt missfall. Väntar på mensen som borde komma typ idag för att sätta igång nästa försök.

Hur gammal är er dotter?   

• hani79

Saho, hur går det med sprutorna? Själv är jag på dag 6 idag, Vul imorgon bitti. Vad kör du för sort? Jag har Menopur för första gången och la till Orgalutran igår, har tidigare kört Gonal-F och Orgalutran.

• hani79

Saho, har inte varit inne på ett tag, hur gick det idag? Ja Orgalutran sprutorna känns en del, Menopur som jag tar för första gången känns massor också och jobbiga att blanda. Har kört Gonal-F de andra 4 gångerna och då för det mesta på 300 IE. Var på Vul idag och äggplock blir på fredag!

• hani79

Är imorgon jag ska in Saho. Har mått illa i 2 dagar, kanske biverkningar av behandlingen, ska bli skönt att det är över snart.

• hani79

Det blev 5 ägg idag, jobbig äp,blev så yr av morfinet så jag kunde inte ta så mycket vilket gjorde att det gjorde superont!
    De ska ringa imorgon bitti och tala om hur många som är bedruktade. Hoppas Menopur har gjort att det är bättre kvalité och att fler blir befruktade, har haft otur att bara någon av 9 blivit befruktat tidigare!

Svar på tråden Fler som ska påbörja IVF november 2013??