Ångrar Abort!!! Önskar att min lilla hjärta var kvar hos mig
För två veckor sedan gjorde jag en medicinsk abort även om jag inte ville det! ... Omständigheterna och pressen från andra personer fick mig att göra det och nu ångrar jag det hur mycket som hels, kände mig tvingad till det och nu jag känner mig så tom jag vill att min lilla hjärta ska vara kvar hos mig ..det går inte att breskriva hur tom jag känner mig .. många sa att det var en köttkulmp eller en embryo men för mig redan första dagen jag fick veta att den fanns Kände jag den som ett barn .. MITT BARN som jag inte kommer se eller höra ..jag önskar (även om det kan låta fel) att aborten har misslyckas och att dens lilla hjärta tickar fortfarande.
två veckor har nu gått och mina gravida symtomer försvinner inte .. är illamående, har ömma bröst och får finnar överallt i kroppen. är det normalt?? dock känner jag mig inte längre hungrig varje timme. jag vill så gärna att mitt lilla hjärta ska vara kvar att jag vet inte i fall jag inbillar mig symtomerna eller om de finns där på riktig
Jag undrar för er där som har gjort en medicinsk abort som har mysslyckas trotts att man blödde mycket? i så fall ni har behöllt barnet??
Skulle uppskatta i fall någon kan svara på mina fråger!