Inlägg från: tomochledsenTS |Visa alla inlägg
  • tomochledsenTS

Ångrar Abort!!! Önskar att min lilla hjärta var kvar hos mig

Masken84 skrev 2013-11-06 04:27:36 följande:
    Varför gjorde du aborten om du inte ville? O
    jag gjorde det för att jag blev pressad till det :'(
  • tomochledsenTS
    Anonym (kanske) skrev 2013-11-07 14:39:56 följande:
    Min medicinska abort misslyckades, fast fostret var inte kvar. Hinnor o del av moderkaka. Så kroppen fortsatte ge symptom. Blev skrapad. Sen säger dom att hormonerna går sakta ur kroppen vid medicinsk abort. Man kan få utslag på grav test 4 v efter fast man inte är gravid. Om du är osäker be om ultraljud! Har läst att om fostret skulle överleva kan den få skador på armar o ben om man väljer behålla. Men det finns nog tillräckliga bevis.
    tack så mycket för svaret ..det har nu gått 18 dagar sens aborten och gravtesten vissar positivt fortfarande .. är väldigt förvirrad ..men tack för svaret 
  • tomochledsenTS
    Anonym (Kram) skrev 2013-11-08 15:55:43 följande:
    Fina du. Jag antar att det här är en sorg som du måste ta dig igenom. Hur gammal är du? Kan du få kontakt m kurator genom vården?

Enda "positiva" är väl att du vet att du kan bli gravid igen om du skulle vilja det.

Kram på dig. 
    ja det är väldigt svårt det här .. jag gråter bara har inte slutat gråta sens jag tog den första tabletten ångrar det så mycket  jag är 22 år visst kommer jag kanske få flera i framtiden men det kommer inte vara det samma .. det kommer alltid finnas en som inte är med mig och som jag tog ifrån mig :'( ... jag önskar inte det här till någon inte ens till min värsta fiende till ingen !! jag har ingen lust att leva just nu .. är så tom 

Svar på tråden Ångrar Abort!!! Önskar att min lilla hjärta var kvar hos mig