Gravidtråd för oss som är över 35
Hej! Hoppar gärna in här med om jag får
Är i v10 (9+0) idag, bf 2/10!! Wiieeeee! Skulle nån som sitter vid en dator vilja lägga till mig i listan?
Hej! Hoppar gärna in här med om jag får
Är i v10 (9+0) idag, bf 2/10!! Wiieeeee! Skulle nån som sitter vid en dator vilja lägga till mig i listan?
Tack snälla! Och tack för ett härligt välkomnande Sessan
Våran son kom 05.09 idag på 39+0
3485g 50cm
Åkte in 22.00 va då öppen 4cm dem tog hinnorna kl 23.50. Kl 4 va jag öppen 7cm och efter ca 10 rejäla värkar krystar så kom han :)
Jag säger oxå välkomna till er andra nya
Och tack, Kaa!! Så kul att ses här med
Dagens första gråt i det tysta är avklarad. Jag har tillslut börjat inse att jag nog snart kommer att vara ensam och mitt förhållande kommer att vara över. Det var längesen min sambo såg på mig. Om han gjorde det skulle han se mina rödgråtna ögon. Det var längesen han sa något snällt till mig eller gav mig en komplimang. Det var längesen han pratade med mig över huvudtaget. Vi delar adress men inget mer. På helgerna sitter jag hemma med dottern medan han super skallen av sig...
Ledsen för det här inlägget...behöver bara skriva av mig lite. Jag är så fruktansvärt ensam...
Maramina: vilken härlig bebismage!
Fram för fler magbilder!
Grattis Plopp o Lepardette till bra kub-resultat!!
Jag vågar inte heller riktigt glädjas än - vill ha mkp men det får man visst bara här om det är hög risk för fosterskador... Rädd att det kommer vara uppenbart för omgivningen innan jag kan göra fvp, och det blir svårt... Speciellt om mina barn förstått alltså om bebisen är så svårt skadad att det inte går att fullfölja
Knytet, förstår att du blir bekymrad. Skönt iaf att du har fått en trolig förklaring som du kan hålla i åtanke!
Sessan, hur har det gått för dig under helgen? Vet av egen erfarenhet hur svår den situationen kan vara!
Lindsey: har du käntliknande vid tidigare graviditeter? Är du orolig lr mest fundersam? Jag har själv alltid gått över tiden så jag har nog egentligen inte tolkat några symptom som att det kan vara en antydan till prematur fl, tex. Om du blev gravid tätt kanske det är din kropp som visar att den känner igen läget
Eget: konstant lätt illamående, trött o foglossningen känns påtagligt mer. Men alla symptom är bra symptom anser jag som tidigare fått ett mf
Kajsamupp: grattis till lyckat kub!! Visst är det ok att vara lite extra känslosam hihi
Maramina: jag har bara använt det vanliga bilbältet o tyckt det funkat bra. Däremot har det varit väldigt trångt mellan ratten o magen mot slutet iaf i min gamla bil som inte har justerbar ratt på höjden