Gravidtråd för oss som är över 35
Välkommen, Kastrull
Mjölkchoklad: bara tre veckor kvar, härligt!!
Välkommen, Kastrull
Mjölkchoklad: bara tre veckor kvar, härligt!!
Hej och välkommen Anette79! Härligt att snart vara halvvägs
Idag var jag äntligen tillräckligt återhämtad för en premiärtur med barnen och nya syskonvagnen! Har ju känt av både snittet och foglossningen och trötthet såklart, så det har fått vänta till nu - måste ju klara av att både lyfta i och ut stora vagnen ut bilen samt må ok och orka med efteråt
Allt gick riktigt bra, alla tre barn var glada och nöjda, och därmed även jag
Tänk att lillen är 11 dgr idag <3
Plopp o Mjölkchoklad: tack för grattis och för omtanken
Donum: hej och välkommen!
Milia: förstår vilken lättnad, grattis
Hejsan :)
Tror jag skrev här för länge sen ( on jag nu inte blandar ihop allt )
Är 38 och väntar mitt 3:e barn som kommer 11 december. Har haft en allt annat än rolig graviditet som nu verkar avslutas med depression och foglossning :( vet inte im jag längtar tills bebisen är ute eller inte...
Knytet, vet inte om du är inne nåt här i nuläget? Undrar bara hur du mår? Hoppas du fick ordning på järnvärdet och återhämtar dig efter snittet som gick så illa. Hur går det med barnen?
Eget: en fråga till er alla som ev vet (för själv minns jag inte - förträngning? )... Hur lång tid tar det ungefär innan gravidmagen försvinner? Nu har det iof bara gått 2v sen fl men min mage är ff typ som i 4-5 månaden och jag är lite trött på den
Kajsamupp: härliga bilder men varför lämnar du tråden? Önskar dig och din familj all lycka framåt!
PoL - Tack. Det här är ju främst en tråd för de som väntar barn, tänkte jag. Nu har jag ju hängt kvar drygt fem veckor till men känner mig redo att stänga ner nu Ha det bra!
Ååååh! Grattis Aftonstjärna - både till prinsessan och en riktigt bra förlossning!
Irmeline, hur går det för dig?
Sessan78: kul att 'höra av dig'
Mjölkchoklad: stort grattis!!! Låter som en väldigt lyckad förlossning också