• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • Fiamedbarn
    Kia761 2 skrev 2013-12-07 13:49:04 följande:
    Plussade igår riktigt svagt. Efter många om och men kom jag fram till att det var på bim-2.
    Har en underbardotter på 10,5 månad så det blir tätt men det var så vi ville ha det även om det tog sig kanske lite väl lätt den här gången. Självklart välkommet men iaf.
    Grattis!!
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Kia761 2
    Fiamedbarn skrev 2013-12-07 14:58:50 följande:
    Jag fick ett akut VUL idag för att jag var orolig - och allt såg bra ut! Han hittade ett embryo så stort som det ska (6+6) med ett pickande hjärta!

Jag kan fortfarande knappt tro det och är alldeles darrig men fick en bild med mig hem smile1.gif
    L
    Gud så skönt! Känns fantastiskt att ha fått se det lilla hjärtat slå.

Trevlig helg!
  • Fiamedbarn
    Kia761 2 skrev 2013-12-07 15:23:33 följande:
    Gud så skönt! Känns fantastiskt att ha fått se det lilla hjärtat slå.

Trevlig helg!
    Ja helt ofattbart!!

Önskar dig också en trevlig helg!! Vi får nästa fira lite
  • Kia761 2

Min fråga vänder mig till er som varit gravida innan. Mår ni sämre i den här graviditeten än första?

Jag har verkligen mått lite småtjyvis i en hel vecka, varit så vansinnigt trött och sprungit och kissat stup i kvarten. Illamåendet slog till med full kraft igår med. Förra graviditeten kände jag knappt av något förrän vecka 6-7 förutom lite molvärk.

• Scarlett01
    Kia761 2 skrev 2013-12-07 13:49:04 följande:
    Plussade igår riktigt svagt. Efter många om och men kom jag fram till att det var på bim-2.

Har en underbardotter på 10,5 månad så det blir tätt men det var så vi ville ha det även om det tog sig kanske lite väl lätt den här gången. Självklart välkommet men iaf.

Stort grattis! Välkommen hit!
  • Scarlett01
    Fiamedbarn skrev 2013-12-07 14:58:50 följande:
    Jag fick ett akut VUL idag för att jag var orolig - och allt såg bra ut! Han hittade ett embryo så stort som det ska (6+6) med ett pickande hjärta!

Jag kan fortfarande knappt tro det och är alldeles darrig men fick en bild med mig hem

Vad skönt!! Nu kan du få njuta av att må bra och slippa må illa!!!
  • Fiamedbarn
    Scarlett01 skrev 2013-12-07 16:43:15 följande:

Vad skönt!! Nu kan du få njuta av att må bra och slippa må illa!!!
    Ja det borde jag göra Vi ska fira lite nu med hämtmat!
  • Kia761 2
    Scarlett01 skrev 2013-12-07 16:41:11 följande:

Stort grattis! Välkommen hit! smile1.gif
    Tack o tack!
  • FruFA79

Vecka 13+0 i dag och jag känner mig bättre och bättre. Illamåendet är nästan borta & jag dricker espresso till frukost igen - underbart!

• FruFA79
    FruFA79 skrev 2013-12-08 09:40:00 följande:
    Vecka 13+0 i dag och jag känner mig bättre och bättre. Illamåendet är nästan borta & jag dricker espresso till frukost igen - underbart!
    Skrev fel. Vecka 12+1 i dag.
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35