• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • M39
    Patricia4 skrev 2013-11-21 08:26:58 följande:
    Nu blöder jag igen och allt är nattsvart. Har ringt gyn och privatgyn och jag blev erbjuden tid nästa vecka:(( Orkar inte med den här oron längre !!! Är så arg på sambon med som sover hela nätterna och åker till jobbet som vanligt. Känner mig så ensam och tvivlar på att nånsin orka gå igenom det här en gång till. Har mensvärk och väntar på missfall. Inga klumpar än. Sorry för ett deppinlägg.

Din stackare!!! Usch, jag känner verkligen från hjärtat med Dig :(. Man måste få ventilera sin oro när sånt här händer, så känn för guds skull inte att det är ett deppinlägg. Jag vet att det inte är nån tröst, men min väninna blödde från och till konstant under graviditeten, hon har en krabat på 4 mån nu :). Hoppas verkligen allt visar sig vara ok. Kram på Dej
  • SoMa72
    Nu blöder jag igen och allt är nattsvart. Har ringt gyn och privatgyn och jag blev erbjuden tid nästa vecka:((
    Orkar inte med den här oron längre !!! Är så arg på sambon med som sover hela nätterna och åker till jobbet som vanligt. Känner mig så ensam och tvivlar på att nånsin orka gå igenom det här en gång till. Har mensvärk och väntar på missfall. Inga klumpar än. Sorry för ett deppinlägg.
    Åh, fy din stackare.... Håller tummarna stenhårt för att det bara är en ofarlig blödning och inte ett mf!
    Många kramar på dig!
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • Bettanspettan
    Nu blöder jag igen och allt är nattsvart. Har ringt gyn och privatgyn och jag blev erbjuden tid nästa vecka:((
    Orkar inte med den här oron längre !!! Är så arg på sambon med som sover hela nätterna och åker till jobbet som vanligt. Känner mig så ensam och tvivlar på att nånsin orka gå igenom det här en gång till. Har mensvärk och väntar på missfall. Inga klumpar än. Sorry för ett deppinlägg.
  • Scarlett01

Åh nej... Men vad sjukt att du inte får komma nu!!! Om jag vore du skulle jag åka och sätta mig på akuten, finns ju inget värre än ovissheten. Håller tummar att allt går bra! Stor kram
  • Patricia4

Hej tjejer

Tror att missfallet är ett faktum nu. Blöder kraftigt och har ganska ont. Ungefär som mens. Vi har bestämt oss att försöka en gång till. Vi får se. Just nu är allt deppigt. Irriterar mig på pappas kommentar och att han kommer bli så nöjd...! Hoppar tillbaka till andra tråden.

Ni får hålla denna tråden levande tills jag är tillbaka igen. Lycka till alla!

• Scarlett01
    Scarlett01 skrev 2013-11-22 06:18:45 följande:
    Hur går det Pernilla???

Min telefon måste ha gjort autokorrekt, ska ju naturligtvis stå Patricia!!!

Lider med dig Patricia! Men nog ska du hå och kolla på tiden nästa fredag i alla fall? Jag har ju hört om de som blöder ganska mkt, så länge det inte är klumpar som kommer... Men det är klart man vill förbereda sig på det värsta Styrkekramar!!!
  • Patricia4
    Scarlett01 skrev 2013-11-22 09:33:22 följande:

Min telefon måste ha gjort autokorrekt, ska ju naturligtvis stå Patricia!!!

Lider med dig Patricia! Men nog ska du hå och kolla på tiden nästa fredag i alla fall? Jag har ju hört om de som blöder ganska mkt, så länge det inte är klumpar som kommer... Men det är klart man vill förbereda sig på det värsta smile4.gif Styrkekramar!!!
    Jo jag behåller tiden , om inget annat så för att se om allt är borta. ...
  • Scarlett01

Ja... Om det är det värsta som händer så hoppas jag att vi ses här snart igen!! Hur långt har du gått nu?

• Blifyra

Patricia, vill inte ge dig falska förhoppningar men vill ändå berätta att jag i vecka 4-5 blödde som mens. Vilket ledde till att jag inte testade mig och när jag sedan inte fick mensen månaden därpå plussade och trodde att jag var i vecka 5 då. Sedan har jag ju, som jag nämnt innan, blödigt lite och åkte därför in till gynakuten för att se om det var ett missfall i vevka 5. Det visade sig då att jag var i vecka 9. Hoppas verkligen att du slipper gå igenom ett missfall. Håller tummarna för er!

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35