Gravidtråd för oss som är över 35
Var är sambon?
Var är sambon?
Kan han ej ta ledigt npn timma?
Beklagar sorgen :(
Barn brukar fundera en bra stund innan dem reagerar. Men jag tror hon kommer ta det bra i slut ändan ändå. Och grattis till erat +
Hur långt har alla kommit i sin graviditet?
Jag är i vecka 36 idag (35+1) 33 dagar kvar ;)
Äter när jag vill och är sugen vikten får jag handskas med senare ;)
Håller tummarna att tiden går forr nu för dig så du slipper må illa.
Va skoj att en till som är född 1977 och har 10år mellan yngsta och kommande bebisen :)
Själv är jag i vecka 36 redan så har 33 dagar kvar tro mig dem segaste i hela världen :)
Jag väntar min 4e mina syora är 17,11 & 10 alla flickor och nu en prins i magen :D men detta är sambos första så ska bli jätte mysigt med en bebis på äldre dar ; P
Vart i landet finns du?
Hur gammal är din sambo?
Själv ska man få se sin mirakel imorgon igen på TUL ska bli så skönt. Men ändå lite fundersam om hur han ligger vikt mässigt osv sist va han -14.9% hoppas att han lagt på sig mer denna gången :)
Ja precis. Men allt såg aå bra ut så han har tagit igen sig och väger ca 2700g nu. Är i vecka 35+3 och 31 dagar kvar till BF ;)
Vad hade ni för mått då?
Min första va -14.9% och idag-1.9% :)
Stort grattis till flickan :)
Oj jag va tyst nästan till vecka 16 inte för att jag ville dölja men jobbar i en mat affär och tro mig det sprider sig som en löpeld!!
Efter dem fick veta så hade dem redan lyckats på nått sätt k8mma fram till att barnet va ej min sambos!!?? Vi hade separerat med sambon??!! Ja som sagt vart man än är så finns det ryckten m.m
Berätta när du själv vill Och till vem du vill tala om det. Resten får väl fråga om dem vågar ;)
Åå en liten plutt ?
Våran son kom 05.09 idag på 39+0
3485g 50cm
Åkte in 22.00 va då öppen 4cm dem tog hinnorna kl 23.50. Kl 4 va jag öppen 7cm och efter ca 10 rejäla värkar krystar så kom han :)
Ja kroppen va helt med på noterna och BM va helt underbar. Hon sa följ kroppens signaler den vet när det är dax och krysta osv. Men fy när dem rejäla värkarna kom voste jag ej vart jag skulle ta vägen och skrek som bara den i lustgas masken. Kändes som ryggen skulle gå av mitt i värkarna. Min livmodertapp va ej förkortad alls så jag fick hjälp på traven av BM att ta undan kanterna under värkarna. Men nu är han här och jag njuter av varje sekund :D