Hej tjejer,
Har tänkt skriva i flera dagar, men till slut blev det övermäktigt - jag insåg att jag inte fixar att kommentera alla inlägg sen senast
nu är det säkert ingen som förväntar sig det, bara jag som tycker det känns trevligt så att alla känner sig sedda.
V15 igår, har inte kommit fler blödningar än så länge men jag längtar till tisd då jag skall på läkarbesök för att försäkra mig om att bebisen mår bra - och kanske t.om. få veta varför jag blödde. Sen efter läkarbesöket kan jag nog slappna av om allt är ok 
Hur gick det på jobbet, Mjölkchoklad (hjälp, var det rätt namn nu?), såg de bebismagen?
Min mage är riktigt påtaglig nu på em & kväll, tur att jag inte jobbar vid den tiden för då hade jag inte kunnat dölja det längre haha. Min plan är att berätta på jobbet efter tisdag, sen är det officiellt. Skönt.
Jag hade velat ha ett babynest när jag fick tvåan, men när han väl föddes visade det sig att det var lika bra att jag inte köpt en för han var så stor att han inte hade fått plats! Så jag räknar krasst med att den här bebben också blir stor. Eftersom minstingen är två år, har jag ff det mesta kvar. Dock kommer syskonvagn behövas, samt ett fräscht babyskydd. Kanske ska hyra ett den här gången? Är det flera här som har hyrt? Minns att det var nån som gjort det men inte skulle igen?
Irmeline, det skall bli såååå kul att se vem av oss som får först med tanke på att vi är beräknade i princip samtidigt!