Omplacering
Hej jag vill omplacera min ena katt, hur går jag tillväga? Tips på sajter etc, kan man sätta ut annons på familjeliv? Tar man betalt för katten eller vad gäller? Vill ha svar snabbt.
Hej jag vill omplacera min ena katt, hur går jag tillväga? Tips på sajter etc, kan man sätta ut annons på familjeliv? Tar man betalt för katten eller vad gäller? Vill ha svar snabbt.
Du får såklart gärna använda min text!
Gissar också på att eftersom katten inte är kastrerad så fungerar hon inte ihop med andra katter.
Nemo1: hon fungerar med andra katter. Vi har 4 st inkl henne.
Paraplyh: vad är ett rimligt pris? Ja jag skall lägga upp många bilder ^^ kanske på henne tillsammans med hunden också så det framgår att hon fungerar med hundar också?
Hon är inte det då hon endast vistas inomhus.
Dessutom ger ID- märkning rabatt på försäkringen så i längden tjänar man på det ekonomiskt.
Tips? Kastrera katten först och se om det blir en förändring hemma, om inte så blir det lättare att sälja henne vidare om hon är kastrerad.
Känns ju dumt att göra det om vi inte får sålt henne då vi måste ta bort henne. Onödig utgift. Varje dag hon är kvar leder till ständig oro. Usch vad jag hatar det här.