Nya bekanta och vänner i och runt Helsingborg
Hej bor i Perstorp . Är just nu mammaledig med min 7 månaders baby
Hej bor i Perstorp . Är just nu mammaledig med min 7 månaders baby
Rut86 ja det e mitt första barn:) jag jobbar som undersköterska i en larmpatrull annars.
Det är hemvård åker hem till gamla o sjuka när de larmar efter mig.
Anna hbg hur kommer det sig att du flyttar till Åstorp? Är född o uppvuxen där
Vi har haft en bra helg varit ute på lite små utflykter o nu tar vi igen oss i soffan
Hej jadå veckan har bestått av att jag umgåtts med en kompis o sen blev jag uppringd om en större lägenhet igår så förhoppningsvis blir det en flytt:)
Det enda jobbiga denna veckan är att sonen sovit riktigt dåligt så jag känner mig lite som em zombie. Vad ska alla hitta på i helgen?
Det blir en flytt är så glad nu:) Hur har er helg varit?
Har jobbat natt fre o lördag o lilleman har inte riktigt velat vara hos sin pappa så jag har inte fått sova men men har en del o fixa med inför flytten. Det är drygt 2,5 månad kvar men tiden går fort.
Hej det är bra hur är det själv? Har varit i hembygdsparken i Ängelholm hela dagen i detta underbara väder
Vad tråkigt att ni är sjuka, ni får krya på er. Oscar tyckte om o vara ute men tror han hellre varit hemma o övat på o krypa:)
Oscar håller på o kan förflytta sig framåt men det går ej snabbt än så länge. Sen lär vi ha o göra o jaga busungen:)
Han är 8,5 månad nu:) hur gamla e dina?
Ja det är roligt:) tycker den åldern Oscar är i nu är rolig. Han hittar på så mycket bus o värre kommer det att bli hehe
Hehe ja det e det:) händer nåt nytt varje dag. Idag ska vi iväg o hälsa på hans mormor tänkte vi skulle gå ut med honom lite