Inlägg från: CamillaSohlberg |Visa alla inlägg
  • CamillaSohlberg

Ägglossning efter MA

Det låter ju väldigt tidigt men jag vet inte? Det kan det säkert vara :) Jag fick ma i början på oktober, trodde jag hade äl (trådiga flytningar) men mensen kommer aldrig? Så kan ju omöjligt vart äl? Tycker det är frustrerande när man försöker skaffa barn och kroppen synkar ur. Det är väl bara att hoppas att mensen kommer snart så vet du att du hade äl? :) eller köpa test? :) låter dom att det kan vara äl iaf :)

• CamillaSohlberg

Min kropp har nog stannat helt efter ma... :( verkar inte få någon mens denna månaden :( tråkigt, ett tag börja jag tänka jag kanske är gravid igen men man får väl förfan vara lite realistisk här..... Ja ja bara att vänta :)

• CamillaSohlberg

Ja vem vet, du får nog vänta och se :) mitt kom ut 8 oktober men ingen mens i sikte. Men gravtest visade negativt i slutet på oktober så hoppas jag får mens slutet på november eller iaf i december.... Jag var precis i v 13+0 när det kom ut så var ju ganska långt gången säkert därför min kropp inte fattar. Men ända säkra sättet att veta var ju om man gjort äl tester annars får man vänta.... Sen skrapning verkar göra att kroppen fattar på riktigt för många kommer igång direkt efter skrapning vad jag läst :)

• CamillaSohlberg

Wow fick mens idag! Sex veckor från första blödningsdag :) fem veckor och två dagar sen det kom ut!!! Fan va gött som jag väntat. Fan va skönt....

• CamillaSohlberg

Ja vi får se, tar det som det kommer och tror på det när jag ser att det gått vägen :) har ju en dotter på 14 månader, kanske räcker med henne :):) sjdå? ;)

• CamillaSohlberg

Okej fan va träligt men bra att det finns hjälp för det! :) okej ja hon kanske vill ha ett syskon :) det blir säkert att vi skaffar en till när våran är lite äldre. :)

Svar på tråden Ägglossning efter MA