2 eller 3 barn?
Jag måste få veta Vad är det som gjorde att ni bestämd er för att ha barn nr3?
Vi har en dotter på 6 1/2 och en pojke på 2 1/2 år. Den äldsta dotter är världens snällaste tjej och ganska så självständigt. Pojken däremot har krävt mer av oss men sen hade vi jo dotter att jämföra med-...
Vi bor i en fyra ganska så bra ekonomi. Vi åker på semester varje år över våren utomlands och även här i Sverige gör vi våra utflykter under sommaren...
När jag var gravid med sonen så kände jag mig inte "klar" jag tänker varje dag på att vi kommer att få en tjej till...en magskänsla bara. Jag kan även föreställa mig hur hon kommer att se ut och har även tänkt på namn. Får ett år sedan så pratade jag om det med min man och han sade nej till ett barn till....men nu tycker han att det är helt okej med en tredje däremot vill han att jag gör klar min utbildning innan eller åtminståndet börja på den. Jag har nu börjat plugga på helt tid samt jobbar ibland. Jag har tänkt fram och tillbaka på för och nackdelar med ett barn till. Det vore så enkelt om vi var klara med barn och behövde bara tänka på att ge våra fina barn all vår tid och glädje de behöver. Men hur faaan ska jag göra för att sluta önska mig ett barn och tänka på det VARJE dag??? Jag skulle kunna tänka mig att ha en till om nåt år jag har inte bråttom för jag är ändå ung. Men det har gör mig galen, har hört så mycket om hur hektisk allting blir med en 3:e barn....