• Anonym (3barnsmamman)

blir sjuk varje gång?!

jag födde mitt 3e barn i mitten på januari i år, och fortfarande kvar en del kilon sedan graviditeten, dottern är 10mån gammal ska tilläggas.
    jag är överviktig, rejält, bmi på 35, är 178cm lång ska väl tilläggas. nåväl.

promenader fungerar bra, men så fort jag försöker göra mer så blir jag alltid och då menar jag ALLTID dålig i några dagar efteråt, jag får huvudvärk, feber och feberfrossa, känner mig allmänt sjuk, ibland får jag också halsont i samband. Men blir inte förkyld eller snorig!

Jag har under sommaren varit galet sjuk två gånger i halsfluss!
    jag fick livmoderinflammation bara några dagar efter förlossningen..
    haft ett tufft år, samtidigt som det är en del stress med 3 barn och jag studerar heltid på högskolan på distans....

MEN jag vill ju få komma igång! är så lätt att ge upp när man hela tiden blir dålig..

VAD kan problemet vara?

nu senast cyklade jag med alla 3 barnen på släp till förskolan, det handlar om 4km tur och retur, med ett totalt viktsläp på 50kg....
    att cykla i uppförsbackarna var bara att glömma.. fick ont i hjärtat och halsen snörptes åt.. väldigt obehagligt.

har du/ni några bra råd att ge mig?
    och är något på tok?? normalt att kroppen reagerar med feber vid rejäl ansträngning? 

• Svar på tråden blir sjuk varje gång?!
Svar på tråden blir sjuk varje gång?!