• Memmis1

varför blir jag inte gravid?

Anonym (PS) skrev 2013-11-11 22:52:50 följande:
    När man försöker få barn ska man ju inte ha sex ALLT för ofta...helst inte varje dag, för då blir spermiekvaliten dålig. Har ni då sex så mycket...per dag så...
    Där har du FEL!

Utlösning oftare innebär friska starka spermier om det inte e något fel i kroppen.

Men ST varför bli gravid i så ung ålder?
    Du kanske ska leva lite och bli själv försörjande med eget boende innan du tänker på barn.

Det är ett minst 18 års ansvar, och ett barn kan man inte sätta på hyllan när det inte är roligt mer.
  • Memmis1
    Memmis1 skrev 2013-11-11 23:18:20 följande:
    Där har du FEL!

Utlösning oftare innebär friska starka spermier om det inte e något fel i kroppen.

Men ST varför bli gravid i så ung ålder?
    Du kanske ska leva lite och bli själv försörjande med eget boende innan du tänker på barn.

Det är ett minst 18 års ansvar, och ett barn kan man inte sätta på hyllan när det inte är roligt mer.
    Gå till ungdoms mottagningen så hjälper dom er med någon form av skydd Flört
  • Memmis1
    Anonym (Varför) skrev 2013-11-11 23:24:47 följande:
    Jag skrev att jag inte ska ha barn nu. Läs trådstarten en gång till, jag skrev det där. Har inga som helst planer på att bli det, är bara nyfiken på vad det kan vara, för framtiden
    Som S skrev du kanske inte fått ÄL ännu.

Men varför ta risken att bli gravid om du inte vill ha barn nu?
    Är inte det jävligt korkat om jag får uttryck mig så.
  • Memmis1
    Anonym (Chockad!) skrev 2013-11-11 23:46:55 följande:
    Som jag ser det är det en evinnerlig tur att du inte blitt gravid! Herregud så fel alltihopa,jag finner inga ord! Försök väx upp lite och ta ansvar,så där oansvarig får man inte ens vara vid 15... Du vet hur barn blir till och vill inga ha-jamen skydda er då!!
    Gillar kommentar!

Blir lite osäker med de här ÄL..

Anledningen till mens är ju att slämhinnan i livmorden blir tjokare för att kroppen släpper ett ägg å därför blöder man nåra dar senare om ägget inte är befruktat.
Svar på tråden varför blir jag inte gravid?