Inlägg från: Hallonet |Visa alla inlägg
  • Hallonet

Vad kostar glasögon på Synsam och Synoptik?

Det varierar rätt mkt mellan olika bågar och även om du måste ha ngn form av specialglas pga brytningsfel eller liknande. Synd att du preciiis missat Synsams 50 %-rea på bågar! Mina bågar kostade ord pris 1200 kr och det är märkesbågar. Sen var glasen tokdyra pga att jag har knasiga ögon. Flört Tror jag la i runda slängar två tusen mer än normalpriset, så säg att de på Synsam kanske skulle kosta kring 3000? Ren gissning dock, du måste nog göra en undersökning och kolla ut bågar för att få veta exakt vad du skulle landa på.

• Hallonet
    Anonym (harjagråd) skrev 2013-11-13 21:34:27 följande:
    Tack för snabbt svar. Synsam har 50% på alla bågar. Var precis inne och kollade på hemsidan. Men 3000 låter inte så farligt dyrt. Men jag får prata med dem på både synoptik och synsam. Jag är lite rädd för nya ställen, men jag har sett fram emot ett par nya, snygga bågar.
    Jag tror deras erbjudande går ut typ idag? Så sa de när jag var inne häromdagen men jag kan ha fel! Om inte annat så kommer det säkert ett nytt erbjudande snart, de brukar ju vara rätt generösa. Synoptik brukar oxå ha sånt där ibland, bara att haka på då. Glad Grymt kul att köpa nya! Man blir ju en ny människa. Cool
Svar på tråden Vad kostar glasögon på Synsam och Synoptik?