Inlägg från: Anonym (harjagråd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (harjagråd)

Vad kostar glasögon på Synsam och Synoptik?

Någon som vet? Vill så gärna ha ett par snygga glasögon. Har studerat de senaste åren, och har alltid bara köpt billiga glasögon (paketpris). Men nu tänkte jag kosta på mig ett par lite dyrare bågar. Men vad kostar glasen? Vågar jag mig in på Synsam? Har inte råd med hur dyra glasögon som helst, men jag har mer pengar nu än som student.

• Svar på tråden Vad kostar glasögon på Synsam och Synoptik?
  • Anonym (harjagråd)

Tack för snabbt svar. Synsam har 50% på alla bågar. Var precis inne och kollade på hemsidan. Men 3000 låter inte så farligt dyrt. Men jag får prata med dem på både synoptik och synsam. Jag är lite rädd för nya ställen, men jag har sett fram emot ett par nya, snygga bågar.

• Anonym (harjagråd)

Ja, det blir en helt ny look. Vet dock inte alls vad jag är ute efter, eller vet på ett ungefär. Men ett stort märke på sidan, är det snyggt eller inte? Aldrig köpt märkesglasögon innan.

Sassa, vad har du för glas, och har du slipat ner dina glas något? Är det styrka på solglasögonen också?  

• Anonym (harjagråd)

Sassa, okej, då vet jag. Jag har också köpt solglasögon hos min optiker, men fattig och student så fick jag köpa solglasögon som jag har utanpå glasögonen. Flört

Ojdå, så glasögonen gick på 6200 kr?  

• Anonym (harjagråd)

Det var mer än väntat. Är Synoptik billigare, tro?

Svar på tråden Vad kostar glasögon på Synsam och Synoptik?