Inlägg från: Anonym (undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrande)

Naken

Hur ställer ni er till att vara nakna inför arbetskamrater av motsatta könet? kan ju bli så om det ska badas bastu osv......

• Svar på tråden Naken
  • Anonym (undrande)

Jo det är en firma fest, jag var inte med förra året , men vet att det badades bastu, och alla var mer eller mindre nakna, det är väl inga problem egentligen....

• Anonym (undrande)

Ser inte heller det som sexigt, men kan vara lite intressant och se vilka frisyrer de har nertill, eller ingen frisyr allsSkäms

• Anonym (undrande)
    MissTherese skrev 2013-11-14 21:57:26 följande:
    Tror du inte de flesta har bikini/badbyxor på sig?

Kanske blir så? men förra året så var det naket mestadels, enligt de som var med då.
  • Anonym (undrande)
    MissTherese skrev 2013-11-14 22:03:13 följande:
    Hm.. oj nej det hade inte jag vart bekväm med. Så märkligt! Varför inte skyla sig lite?

Var kanske så att man skylde sig lite i början, men du vet..efter några öl eller liknande i bastun så breddas gränserna.
  • Anonym (undrande)
    Ollibolli skrev 2013-11-14 22:11:48 följande:
    Hade inte varit naken inför mina arbetskamrater!! Ok om det hade varit i duschen i omklädningsrummet och vi bara är kvinnor, men att bada naken tillsammans med mina manliga kollegor, hell no! Varför gör man det? Är inte det privat? 

Jo det är väl privat, i och för sig inte så konstigt för mig, tänker mest på hur man tänker sen efter när man sett motsaata könets mest heliga del på kroppen........
  • Anonym (undrande)
    MissTherese skrev 2013-11-14 22:18:46 följande:
    Haha vilka lustiga kollegor du har! 

Jag skulle nog inte träda fram och glatt börja dra av mig min bikini, oavsett mängd alkohol. Gud, jag som inte ens är pryd! There´s a time and a place helt enkelt Tyst 

Så är det nogSkäms
  • Anonym (undrande)

Varför jag undrade var att det låga nära i tiden fär mig, vi badade bastu kolleger i mellan i fredags, alla var nakna 7 killar och 12 tjejer, visst kunde man inte låta bli att titta hur deras fittor såg ut 5 av tjerna var helrakadem de andra hade mer eller mindre hår kvar. Killarna bryr jag mig inte så mycket om men halva skaran var helrakade

• Anonym (undrande)

Men visst ryckte det till i kuken litegrann när man såg alla dessa damer naknaGlad

Svar på tråden Naken