• Anonym (undrande)

Naken

Hur ställer ni er till att vara nakna inför arbetskamrater av motsatta könet? kan ju bli så om det ska badas bastu osv......

• Svar på tråden Naken
  • carlf

Nja, det vet jag inte om det bara blir så? firma fest eller? i sådana tillställningar är det rätt vanligt att tjejerna har baddräkt på sig. men vist om någon vill vara naken är det inte hela värden tycker jag. det är alltid pinsammast för oss killar ska ni veta, det är vi som blir blyga och skäms lite

• Anonym (undrande)

Jo det är en firma fest, jag var inte med förra året , men vet att det badades bastu, och alla var mer eller mindre nakna, det är väl inga problem egentligen....

• Queenie70

Det skulle aldrig falla mig in att vara

Naken med arbetskamrater oavsett kön. Känns gränslöst.

• InTheShadow

Jag bara måste, lite stämningsmusik i all ära och nakenhetSkål 
    ">

• carlf
    Anonym (undrande) skrev 2013-11-14 21:30:23 följande:
    Jo det är en firma fest, jag var inte med förra året , men vet att det badades bastu, och alla var mer eller mindre nakna, det är väl inga problem egentligen....
    Handduk runt sig så är problemet löst, ja o ska det badas så vem har inte badat naken med kompisar, du får se de som dina kompisar så går det vägen.
     sen är det nog rätt skoj också o se alla nakna, tänker inte som sexigt utan hur personligheterna ändras. 
  • sextiotalist

Inte en chans, men jag gillar inte att bada bastu heller. Jag tror inte ens någon skulle tänka tanken att göra något sådant på vårt arbete och då har vi högt till tak

• Anonym (undrande)

Ser inte heller det som sexigt, men kan vara lite intressant och se vilka frisyrer de har nertill, eller ingen frisyr allsSkäms

• carlf
    Anonym (undrande) skrev 2013-11-14 21:40:17 följande:
    Ser inte heller det som sexigt, men kan vara lite intressant och se vilka frisyrer de har nertill, eller ingen frisyr allsSkäms
    haha
  • MissTherese
    Anonym (undrande) skrev 2013-11-14 21:40:17 följande:
    Tror du inte de flesta har bikini/badbyxor på sig?
  • Anonym (undrande)
    MissTherese skrev 2013-11-14 21:57:26 följande:
    Tror du inte de flesta har bikini/badbyxor på sig?

Kanske blir så? men förra året så var det naket mestadels, enligt de som var med då.
Svar på tråden Naken