Inlägg från: Anonym (Blygis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blygis)

Naken

Nej, det skulle jag inte vilja. Jag skulle känna mej blyg och obekväm. Byta om med hemvärnet skulle inte vara nåt problem tror jag (är inte med), eller typ vid camping, spontant nakenbad eller så, då är det rent praktiskt. Men att sitta på en fest och dricka öl i bastun, då skulle folk börja snegla och spana på varandra. Jag skulle faktiskt inte gå.

• Anonym (Blygis)
    Sugen01 skrev 2013-11-25 19:08:12 följande:

Men efter en stund skulle dom sluta titta
    Ja men då har de redan sett och bedömt, kanske lite omedvetet. Jag ser inte illa ut men jag har ändå alltid hatat att bli bedömd.
  • Anonym (Blygis)

Sugen01 skrev 2013-11-25 19:41:06 följande:[/quote-nick] Ja kanske det . . Men alla duger som dom är Nog tror jag att du skulle titta på andra också[/quote]

Ja det tror jag absolut att jag skulle. Och jag skulle säkert också lägga märke till vilka som var snygga och vilka som hade ölmage. Det är inte det viktiga hur folk ser ut när man har kul ihop, men just om alla skulle vara nakna så skulle det tänkas mer på hur folk ser ut. Tror jag, i alla fall på mitt jobb.

• Anonym (Blygis)
    Sugen01 skrev 2013-11-25 21:26:28 följande:

] Stämmer. . Och nog skulle du spana in om dom hadde stora organ
    Jag fattar inte vart du vill komma.
    Jag har inte förnekat att jag skulle titta. Ja jag skulle titta och alla andra skulle titta och spana på varandras kukar och magar och bröst och se vem som är snyggast och vem som är fulast och vem som har ärr och vem som är tjock.. Och då skulle jag känna mej obekväm, även fast jag har en snygg kropp jag tycker om.
     Du försöker få det till att jag är skenhelig men jag har inte sagt att jag inte också skulle göra bedömningar.
    Jag skulle inte tycka det kändes ok med kollegor. Oklart?
Svar på tråden Naken