• Anonym (undrande)

Naken

Hur ställer ni er till att vara nakna inför arbetskamrater av motsatta könet? kan ju bli så om det ska badas bastu osv......

• Svar på tråden Naken
  • Anonym (Man)
    nagev skrev 2013-11-16 09:34:25 följande:

Men då måste det väl ändå vara så att du lägger in nån slags värdering i detta med nakenhet.dvs  vissa personer och situationer är godkända andra inte.

Jag jobbar på sjukhus Här har vi blandat bastu så visst ser jag mina arbetskollegor nakna Men ingen bryr sej.Fast vi är ju 95% tjejer men nån enstaka gång händer det att någon kille också är med. 

Ja ni som jobbar innom sjukvården är väl " vana " med att se " nakna kön " då och då när ni vårdar patienter av båda könen Vilket är hur naturligt som helst Konstigare är det inte

Man behöver ju inte tolka nakenhet erotisk i sådana sammanhang  
  • nagev
    Anonym (Man) skrev 2013-11-16 12:25:05 följande:

Ja ni som jobbar innom sjukvården är väl " vana " med att se " nakna kön " då och då när ni vårdar patienter av båda könen Vilket är hur naturligt som helst Konstigare är det inte

Man behöver ju inte tolka nakenhet erotisk i sådana sammanhang  

Nä men precis Och det var faktiskt just så jag menade
  • Anonym (Man)
    nagev skrev 2013-11-16 13:38:35 följande:

Nä men precis Och det var faktiskt just så jag menade

Bra då har vi samma okomplicerade syn på nakenhet och tar de hur naturligt som mhelst *L*
  • Jaana15

Jag skulle inte vilja bada bastu naken med killarna i min klass men däremot så badar vi ofta bastu med vänner o bekant och då är vi alltid nakna, det är inget problem.

• Anonym (förstår inte)
    Anonym (undrande) skrev 2013-11-14 21:20:07 följande:
    Hur ställer ni er till att vara nakna inför arbetskamrater av motsatta könet? kan ju bli så om det ska badas bastu osv......
    Bada med bikini och badbyxor? Eller ha handduk? Varför i hela friden ska du vara naken med någon om du inte ska ha sex? Det är så ologiskt.
  • Rikard

Jag vet precis hur både jag själv och mina kolleger skulle göra. Vi skulle vara nakna. Det har nämligen hänt. Flera gånger och även på olika arbetsplatser.

• cazh82

Eftersom jag bara jobbar med brudar så brukar det inte bli så mycket korvfester, men spontant nej, visar mig endast naken för att få komma till.

• fluu

Är kollegorna nära vänner och inte bara "vanliga" kollegor hade jag inte varit bekväm med att vara naken inför dem, oavsett kön.
    Nära vänner, oavsett kön, har jag inga problem med att visa mig naken inför.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Lakey69
    Anonym (förstår inte) skrev 2013-11-17 22:12:09 följande:
    Bada med bikini och badbyxor? Eller ha handduk? Varför i hela friden ska du vara naken med någon om du inte ska ha sex? Det är så ologiskt.

Jag har aldrig sex med någon av grabbarna i omklädningsrummet heller. Sluta tänk så jävla heterosexuellt framförallt, men även sexuellt i allmänhet. Om man vänder på ditt resonemang - varför skulle jag vilja ha sex med alla jag visar mig naken inför? Vill jag ha sex med min fru varenda gång vi är nakna ihop? Nej. Vill jag ha sex med min massör, läkare och alla på nakenbadet? Nej!
Svar på tråden Naken