• Anonym (undrande)

Naken

Hur ställer ni er till att vara nakna inför arbetskamrater av motsatta könet? kan ju bli så om det ska badas bastu osv......

• Svar på tråden Naken
  • Sugen01

Har inga problem med nakenhet. . När man bastar ska man ju vara naken ingen handduk

• Anonym (Blygis)

Nej, det skulle jag inte vilja. Jag skulle känna mej blyg och obekväm. Byta om med hemvärnet skulle inte vara nåt problem tror jag (är inte med), eller typ vid camping, spontant nakenbad eller så, då är det rent praktiskt. Men att sitta på en fest och dricka öl i bastun, då skulle folk börja snegla och spana på varandra. Jag skulle faktiskt inte gå.

• Sugen01
    Anonym (Blygis) skrev 2013-11-25 19:04:15 följande:
    Nej, det skulle jag inte vilja. Jag skulle känna mej blyg och obekväm. Byta om med hemvärnet skulle inte vara nåt problem tror jag (är inte med), eller typ vid camping, spontant nakenbad eller så, då är det rent praktiskt. Men att sitta på en fest och dricka öl i bastun, då skulle folk börja snegla och spana på varandra. Jag skulle faktiskt inte gå.

Men efter en stund skulle dom sluta titta
  • dukat
    tjej från landet skrev 2013-11-25 18:05:51 följande:
    naken för mig känns ganska naturligt.. Skämms inte över min kropp. Vill dom titta får dom väl titta då om dom tycker det är roligt och det gäller i de flesta sammanhang. Oavsett om det är kollegor, vänner eller okända. Förstår inte varför naken och sex nödvändigtvis måste höra ihop.. även om det oftast är vid sex jag är naken..

kan  instämma i detta.Nakenhet och sexualitet är INTE  2 sidor av samma mynt
  • Anonym (Blygis)
    Sugen01 skrev 2013-11-25 19:08:12 följande:

Men efter en stund skulle dom sluta titta
    Ja men då har de redan sett och bedömt, kanske lite omedvetet. Jag ser inte illa ut men jag har ändå alltid hatat att bli bedömd.
  • Sugen01
    Anonym (Blygis) skrev 2013-11-25 19:37:50 följande:
    Ja men då har de redan sett och bedömt, kanske lite omedvetet. Jag ser inte illa ut men jag har ändå alltid hatat att bli bedömd.

Ja kanske det . . Men alla duger som dom är Nog tror jag att du skulle titta på andra också
  • Anonym (Blygis)

Sugen01 skrev 2013-11-25 19:41:06 följande:[/quote-nick] Ja kanske det . . Men alla duger som dom är Nog tror jag att du skulle titta på andra också[/quote]

Ja det tror jag absolut att jag skulle. Och jag skulle säkert också lägga märke till vilka som var snygga och vilka som hade ölmage. Det är inte det viktiga hur folk ser ut när man har kul ihop, men just om alla skulle vara nakna så skulle det tänkas mer på hur folk ser ut. Tror jag, i alla fall på mitt jobb.

• Sugen01
    Anonym (Blygis) skrev 2013-11-25 21:23:01 följande:
    Sugen01 skrev 2013-11-25 19:41:06 följande:[/quote-nick] Ja kanske det . . Men alla duger som dom är Nog tror jag att du skulle titta på andra också

Ja det tror jag absolut att jag skulle. Och jag skulle säkert också lägga märke till vilka som var snygga och vilka som hade ölmage. Det är inte det viktiga hur folk ser ut när man har kul ihop, men just om alla skulle vara nakna så skulle det tänkas mer på hur folk ser ut. Tror jag, i alla fall på mitt jobb.[/quote] Stämmer. . Och nog skulle du spana in om dom hadde stora organ
  • Anonym (undrande)

Varför jag undrade var att det låga nära i tiden fär mig, vi badade bastu kolleger i mellan i fredags, alla var nakna 7 killar och 12 tjejer, visst kunde man inte låta bli att titta hur deras fittor såg ut 5 av tjerna var helrakadem de andra hade mer eller mindre hår kvar. Killarna bryr jag mig inte så mycket om men halva skaran var helrakade

• Anonym (undrande)

Men visst ryckte det till i kuken litegrann när man såg alla dessa damer naknaGlad

• wilhelm50
    Anonym (undrande) skrev 2013-11-26 00:19:52 följande:
    Men visst ryckte det till i kuken litegrann när man såg alla dessa damer nakna

Vad häftigt skulle rycka i min snabel också,går på naturistbad mest bara äldre gubbar tyväär.
  • Anonym (Blygis)
    Sugen01 skrev 2013-11-25 21:26:28 följande:

] Stämmer. . Och nog skulle du spana in om dom hadde stora organ
    Jag fattar inte vart du vill komma.
    Jag har inte förnekat att jag skulle titta. Ja jag skulle titta och alla andra skulle titta och spana på varandras kukar och magar och bröst och se vem som är snyggast och vem som är fulast och vem som har ärr och vem som är tjock.. Och då skulle jag känna mej obekväm, även fast jag har en snygg kropp jag tycker om.
     Du försöker få det till att jag är skenhelig men jag har inte sagt att jag inte också skulle göra bedömningar.
    Jag skulle inte tycka det kändes ok med kollegor. Oklart?
Svar på tråden Naken