Bf i slutet av juli
Hej
Tar mig friheten att hoppa in i denna tråd efter att ha fått reda på att jag väntar mitt andra barn för bara några timmar sedan...
Hoppas alla mår bra och kan känna den där spännande känslan... :)
Hej
Tar mig friheten att hoppa in i denna tråd efter att ha fått reda på att jag väntar mitt andra barn för bara några timmar sedan...
Hoppas alla mår bra och kan känna den där spännande känslan... :)
Hej
Oj, var några veckor sedan jag var här och det märks att vi alla har gått lite längre tid nu. Vi har UL den 25:e februari (det stora "vanliga") och jag är också lite nyfiken på att ta reda på vilket kön det är. Samtidigt känner jag att jag då tappar lite av spänningen. Ja, ja... Vi får se hur det blir... =)
En fråga som har dykt upp i mitt huvud. Det är så att jag inte har speciellt bra relation till min chef och har därför inte heller talat om att jag är gravid. Har också sån tur att det ännu inte syns att jag är gravid. När är man skyldig, enligt lag, att begära föräldraledighet? Hur lång tid innan?
Hej
Nu ska vi se om det fortfarande händer något här.... Behöver lite hjälp... Finns det någon som har något bra knep för att bota halsbränna...???
Finns det någon här som vet var jag kan få tag på en Angelcare blöjhink? Vår är slängd sedan sist vi hade blöjbarn och jag har refill kvar så jag vill gärna ha tag på en hink igen. Eller om någon vet någon annan hink som refillen passar i...?