sambon aldrig visat aggresiv föränn i går
vi har varit i hop i 12år har aldrig set han spec arg el nånsin rört mig.
igår gick han till arbetskompisar tog med sig 6öl o skulle se fotboll,
vi kom överens om att han skulle gå em då match var över. kl 24.00 hade jag ännu ej sett el hört av han trots flera sms, 1.30 börjar jag ringa blir orolig då det även va glashalka ute. han svarar inte ringer ca 20ggr men inget svar til slut svarar han mkt liv i bakgrunden och nu är jag arg för att han ej hört av sig, ha sa han vänta på taxi,
kl 2 kommer han in hur rasande som helst dänger ned mig i golvet och dunkar mitt huvud i golvet, skriver att jag är ett fitt luder och ska ut ur huset, det upprepar han flera ggr, samt slog han näven i toadörren och kasade min telenfon så den sprack,
sen när an väck dottern o skrämmt slag på henne med gick han o sov. jag blev livrädd låste in mig på toan och ringde polisen, dom kom men vill ej väcka han utan att jag skulle göra anmälan i helgen.
ringer sen min syster så vi får sova över hos henne,
idag kom jag hem ca 11 oc han sitter i soffan o flinar o säger glatt hej, känner hur arg jag blir o frågar om han inte minns natten men det gjorde han inte han blev förvånad att han slagit mig, liksom ej trodde mig innan jag visade alla mina blåmärken och bulan i pannan,
ivanliga fall han dricker brukar han bli extra kompis med alla, just i går slog de slint o polisen kunde inte heller säga vad de kunde de bero på
nu velar jag på anmäla el inte då jag inte vet vad dett kommer orsaka,
vem dokumenterar mina blåmärken?
åker han i finkan?
så mkt som snurrar runt i mitt huvud just nu,
snälla va ska jag göra