Inlägg från: Anonym (Ma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ma)

Upprepade missfall?

Beklagar dina missfall... Tror mest att det är fruktsamheten och att otur... Jag tror dom flesta får missfall... Själv fick jag 1 sen 2 barn på raken nu när jag försöker få nr 3 så har jag fått ett ma i v 12 och missfall i går i v 6.. Tror det är att ägget inte fäst ordentligt eller att dålig kvalitet på just det... Har hört olika alternativ.. Man får väl bara hoppas att det tar sig ordentligt nån gång även om man tappar modet många gånger.. Ly cka till

• Anonym (Ma)

jag har inte rådfrågat mer än när jag låg på sjukhuset för ma... Om hur vanligt o varför... Ganska vanligt.. Var 5 graviditet slutar i missfall.. Dom såg inga hinder att jag försökte igen men att man ska ha några månader uppehåll så kroppen hinner komma tillbaka... Jag har ju haft problem att bli gravid så för mig trodde jag det skulle dröja några månader innan jag blev gravid igen men tog 2 månader och missfall... Finns väl medicin man kan äta för att få ägget o fästa bättre att minska risk för missfall... Men vill testa ett tag till innan jag kollar läkare.. Har ju trots allt 2 barn innan... Bara trött på folk som bara tror det är att skaffa barn och aldrig fått missfall och inte förstår hur tufft det är att kämpa varje månad... Förstår att du tappar modet... Styrkekram till dig

Svar på tråden Upprepade missfall?