otrogen flickvän
Hej alla på familjeliv. Jag har en sak att berätta och hoppas nån förstår och kan hjälpa mig. Det är som rubriken lyder "otrogen flickvän" det hela började med att min flickvän åkte till Rhodos i somras med sina tjej kompisar (inte ett bra umgänge - endast tjejer som släpper loss oss är ute efter knulla) min tjej är inte sån och har aldrig varit sån. Vi har varit tillsammans i 5år nu. Hon har aldrig varit otrogen förens då.
Det började med alkohol (såklart) -.- hon drack väldigt mycket där borta och festade. En kille kysste henne från ingenstans och hon puttade bort honom, sen insåg hon att hon nu varit otrogen och blev ledsen, alkoholen påverkade väl humöret. Så hon kysste honom för hon trodde att allt var kört. Den kvällen säger hon att hon grät väldigt mycket och vågade inte berätta för mig, hon drack mer och mer för att bli glad. Dagen därpå pussade hon en kille 2ggr samt hånglade med han 1 gång, hon var väldigt full där med och efter det insåg hon verkligen att allt var kört mellan mig och henne. Hon trodde inte att de fanns en chans att jag skulle vilja komma tillbaka, mer alkohol. Hon kysser samma kille från dag 1. Dagen efter så smsade hon mig och skrev "älskling, jag kysste en kille igår" och ringde upp mig och grät som satan. Jag blev i chock och arg och la på. Den kvällen kysste hon två olika killar (alkohol där med) för att göra de lättare, hon var väldigt påverkad varje gång hon gjorde nått och de vet jag för jag hörde henne i telefonen. dagen därpå så träffade hon samma kille från dag ett och kysste honom flera ggr under den kvällen, här säger hon att hon hade totalt gett upp. Dagen efter det kysste hon samma kille igen flera ggr, det var inga känslor alls inblandat. Hon ville bara känna bekräftelse. Tar upp mer av de sen. Sen träffade hon en kille och hånglade med han på dansgolvet sen försvann hennes vänner och de letade efter dem, han utnyttjade henne, han letade inte han lade sig på en solstol och hon va ledsen och aspackad för att hon gett upp och hon hittar inte hennes kompisar som hade hotellnycklarna. Han hånglar med henne på solstolen, klär av henne och hon sätter sig över honom och kuken kommer in (ollonet) och där insåg hon att det var fel, så hon försökte ta sig loss liksom men han hållde i henne i cirka 8 sekunder sen flög hon av, stört grät och sprang hem. Hon säger nu att de va den värsta veckan och dagarna i hennes liv.
Anledningen till detta enligt henne? - Alkohol, grupptryck, hon hade gett upp efter att hon redan varit otrogen, hon mådde inte psykiskt bra vid den tiden, hon trodde inte att jag älskade henne innan hon åkte dit så hon sökte efter bekräftelse. Jag har GAD & PTSD och stängd folk utanför, bland annat henne. Har under senaste halvåret inte visat bekräftelse på samma sätt som förr på grund av min sjukdom, jag gick till psykologen och försökte få hjälp med KBT, vilket jag inte alls berättade för henne, jag berättade ingenting om min sjukdom (för jag ville inte framstå som sjuk eller vad man ska säga) så hon trodde att jag sakta men säkert började tröttna på henne, sa att jag gick till psykologen två tre ggr bara men de var för min mamma tvingade dit mig i början (är 17år) så hon trodde inte att de var nått allvarligt eftersom mamma tvingade mig.
Nu då? Nu kämpar hon varje dag för att göra mig lycklig, hon säger att de är den värsta veckan någonsin och ångrar sig som satan. Hon gråter hela tiden och försöker få mig att förlåta henne och hon vill ge mig alla svar jag söker men vad är egentligen rätt svar då? Ska man förstå otrohet? Är de nått man kan förstå? Vi är fortfarande tsm, vi både pratar om de och försöker gå vidare men det är sjukt svår, en stor besvikelse och hjärtekrossande tid. Hon åkte in till sjukhuset för någon månad sen på grund av panikångest attacker över det hon gjort, hon ångrar sig grymt mkt och behövde gå på antidepressiva ett tag men nu börjat gått hos psykolog en ggn i veckan för att klara av att gå vidare, ånger ser jag klart och tydligt och hon lovar att de aldrig kommer ske igen, hon sa "jag kommer aldrig någonsin utsätta varken dig eller mig för det igen, det är de värsta i mitt liv, jag hamnade fel och hade en personlig kris, jag älskar dig snälla förlåt mig" nu undrar jag, hur ska jag kunna förlåta henne? Hur ser in på det hela, vad hade ni gjort? Jag älskar henne grymt mycket men vardagen är grymt jobbig när man inte vet hur man ska kunna förlåta henne eller glömma det :/ hoppas ni har bra svar :)