• tulip79

Omföderskor BF 2014

Här är en nykomling till! Storebror fyllde 2 år i okt o bebis är beräknad till 6 jan. Båda graviditeterna tycker jag varit ganska lika hitintills. Mådde dock illa i fler månader första gången. Magen ser ungefär likadan ut oxå, den syns inte bakifrån. Kollegorna gissar på en tjej, men jag är tveksam, o ärligt talat bryr jag mig inte vilket kön det är. Men visst är jag nyfiken...

• tulip79

Glömde skriva att jag gick över 2 v med sonen. Han startade värkarna samma morgon som vi skulle in på överburenhetskontroll o troligtvis igångsättning!

• tulip79
    LivetEnligtSandra skrev 2013-11-18 18:27:49 följande:
    Välkommen Tulip79! :)

Var det jobbigt att gå över så länge lr fick du må bra de sista 2 veckorna??

Jag hoppas på att få gå till BF, alt. Gå över tiden denna gång. Vill ha en lugn jul/nyår med dottern och sambon!

• tulip79

Jo det var jobbigt. Jag var trött o magen så stor o tung. Gick upp 23 kg... All denna väntan. Jag ställde in mig på igångsättning de sista dagarna, men det är jag glad att jag slapp iaf! Förlossningen gick smidigt. Från första värken till att sonen var ute tog 11, 5 tim.

• tulip79

Fler än jag som fått rosaaktiga flytningar? V 38 imorn. Hoppas inte att set är slempproppen redan!

Svar på tråden Omföderskor BF 2014