Inlägg från: leiasmamma |Visa alla inlägg
  • leiasmamma

Omföderskor BF 2014

Hejhej! Har en dotter som är född -11. Är beräknad samma dag som LivetEnligtSandra med vår andra dotter :)

• leiasmamma

Mina graviditeter har överlag varit väldigt lika varandra tycker jag, vissa grejer skiljer men i det stora hela så är dom lika! Magformen är relativt lik, liiite längre denna gång tror jag. Misstänkte att de var en liten flicka till för dom har varit så otroligt lika i magen! :)

Nej det är lite jobbigt att inte kunna tagga på telefonen! ;) Min 2-åring kom 9 dagar för tidigt, gör hennes lillasyster likadant så kommer hon 23e... Känns ju inte superlyckat precis! Hoppas för hennes skull att hon stannar i magen till -14. Kan inte vara kul att fylla år i dom sista dagarna av året!

• leiasmamma

Hoppas med att bebisarna förstår att dom borde hålla sig inne :) Jag fyller år i januari, rätt bra men va tråkigt att man fick presenter så tätt o så va det så lååångt till nästa gång ;) förutom att vi fick "sommarpresenter", var la för både jag o min bror är vinterbarn!

Jag mår bra faktiskt, förutom att jag har blivit så galet trött igen! 38 dagar kvar till BF, skönt! :) Hur mår du själv?

• leiasmamma

Åh fy vad drygt! :/ Jag hade katastrof lågt med dottern, denna gången har jag åt det låga hållet men inte alls som förra gången ;) Så skönt att det inte är så långt kvar, speciellt eftersom du mår så dåligt :/ Håller tummarna för dig!! :)

• leiasmamma

Usch vilken otur du har!! Håller tummarna stenhårt för er! Du får hålla oss uppdaterade hur det går för er.

Kramar!

• leiasmamma

ååh vad ja är avis! lycka till!! har sammandragningar konstant o ibland riktigt kraftiga... o ingen bebis.. :(

• leiasmamma

Grattis till alla er!! 1 dag över tiden här.. Fast är nöjd att jag gick över till detta året iaf :)

Har också facebook!

Svar på tråden Omföderskor BF 2014