Härligt och vad skönt för dig att du mår så bra under denna graviditet :) Men min son i magen mådde jag också oförskämt bra- kunde träna till i slutet av graviditeten, kände mig vacker, fick fint och tjockare hår, hade en nätt och fin mage "typiskt putande pojkmage" var sugen på bl.a. Korv, hamburgare, pizza, pasta " alltså ganska fet, onyttig och salt mat". Under denna graviditeten har jag också mått bra, men jag känner att det varit tyngre och jag har varit tröttare denna gången. Magformen är snarlik, känner mig dock inte lika fin och nätt, fått endel åderbrock på benen och i ena ljumsken denna gången, är sugen på godis, frukt och mer lättsamma saker denna gången. En sak till hjärtljuden har varit ungefär samma båda gångerna. Är hjärtljuden olika med dina barn?När
LivetEnligtSandra skrev 2013-11-17 21:02:06 följande:
Välkommen! Självklart är det bara att hoppa in! :) Kul med fler här! (tror inte min kommer stanna till januari ändå, men vi hoppas det!) Blir ju lite kul när vi har BF 1 Januari :D Kul att du inte heller vet könet på bebis, det vet inte vi heller och det är så otroooligt spännande när mina graviditeter är TOTALT olika! Med dottern så kräktes jag i 9 mån till 2 dagar innan hon föddes, jag fick Havandeskaps förgiftning, graviditets diabetes och järnbrist + sjukskriven hela graviditeten
p.ga ond rygg, smärtande foglossningar och sjukgymnastik. Denna graviditet har jag fått må oförskämt bra! Jag har knappt haft känningar efter foglossningar, mitt socker är bra, blodtryck perfekt och jag mår bara SÅ BRA! dessutom är magformen olik. Hur är det för dig??? :)