Omföderskor BF 2014
emsapemsa skrev 2013-12-06 23:13:27 följande:
Åh, vad kul att börja förbereda sig.. Här har det inte hänt så mycket än, men så är det ju ett tag kvar också. Men det är ju så mysigt. Att få bädda sängen, fixa i ordning vagn och packa bb-väska!
Längtar till Januari då vi har tänkt beställa vagnen. Det enda jag har köpt hittills är en overall. Sen har vi ju mycket sparat från våran pojk, men det är alltid något speciellt med att få fixa lite nytt! ;)
Ja, jag tror att man bara mår bra av att få köpa nytt även fast man har kvar sedan tidigare barn :)
det är ju ändå ett nytt barn som kommer ^^
Vi har kvar mkt sedan vi fick dottern också och då köpte vi allt i unisex i början då vi inte visste kön, och det har vi letat fram nu till bebis, men nu "kanske" vi vet att det är en pojke och då är jag så himla sugen på att köpa nya kläder!

Men jag har faktiskt skickat efter EN body på nätet som jag designat själv! Alla tror att vi kommer få en tjej till (vilket inte behöver va helt omöjligt) men jag har beställt en vit body som det står med blå text "Im not a GIRL" hahaha!! Så det skulle va kul om det faktiskt är en pojke. Förlossningsläkaren trodde nämligen att hon såg en snopp på TUL, så jag vågar "Nästan" lita på det :)
Och skulle det inte va en pojke så har jag en kompis som nyss fått en som kan få bodyn jag beställt, så det e ju nice :)