• AHL

Hur många missfall har ni haft?

hej!

4 st har jag haft sedan 2000. Inga barn. V 7,6,12 och 10. De 2 sista var MA som jag var inlagd för på KK. Blev "igångsatt" där. Gjort utredning efter de 3 första som visade att allt var bra. Då tog de prover på mej och sambon. Nu efter det 4:de gjordes hysteroskopi ( läs i dagbok) som var bra. Fick även proggisar inför min 4:de grav men det hjälpte inte.

Ska om det blir en 5:e gång bli sjukskriven och få proggisar längre tid och får som vanligt gå på VUL 1 gg/v på KK. De jobbar enligt Tender-loving-caremetoden.

Anna

• AHL

Hej! Har haft 4 st. Alla mellan v 7-10 11. har lite dålig koll på exakt men alla har varit klassade som tidiga missfall. De 2 sista var MA så jag var inlagd på sjukhus då.

Kram Anna

• AHL

Kanske skulle säga att jag hållit på i 6 år och ännu är barnlös oxå. Glömde.

Anna

• AHL

Hej!
    haft 4 missfall. Allt mellan v 5-6 till v 10-11. De 2 sista var MA så det är ju lite svårt att säga exakt när de dog.
    Hållt på i 6 år för att få barn men icke att det går!! Fulständigt hopplöst känns det som. Gjort utredning som visar att allt e bra. Vid nästa grav blir jag helt sjukskriven iaf, kanske det kan hjälpa?

Anna

Svar på tråden Hur många missfall har ni haft?