Jag var otrogen, chockad över mannens reaktion
Jag och min man har varit gifta i ca 10 år när jag på en firmafest var otrogen med en kollega som jag varit lite tänd på ett tag. Patetiskt alltihop jag vet. Sexlivet hemma var inget vidare, var lite berusad och ja, vi hade sex.
Har inget försvar direkt och tycker otrohet är helt, helt fel. Så min man märkte ju att det var nåt och efter bara nån dag erkände jag alltihop. Han blev såklart arg och besviken och vi grälade i flera dagar. Eller ja, han var arg på mig.
Efter nån vecka när han lugnat sig gick vi mest tysta och en kväll när vi hade lagt oss började han smeka mig på brösten. Kysste mig och jag kände att han var kåt. Vi började ha sex när han plötsligt bad mig berätta vad som hänt den där kvällen!! Jag blev chockad och kom av mig, men han envisades och sa han behövde höra det för att kunna gå vidare. Så jag berättade lite vagt och till min förvåning blir han kåtare och kåtare och frågade om hans kuk mm. Det slutade med att han knullade mig hårt och intensivt på ett sätt han inte gjort på länge.
Nu vill han höra om detta varje gång vi har sex och han har t.o.m sagt att om jag vill är det ok att jag träffar honom igen, fast bara för sex.
Jag är helt förvirrad nu och vet inte vad jag ska göra??