Inlägg från: Anonym (pelle)
|
-
-
Och vad vet du att de flesta inte har bromsspår.När jag går från toa är jag givetvis ren men i sömnen är det inte ovanligt att folk fiser .Queenie70 skrev 2013-11-20 18:26:07 följande:
I såna fall är du antingen sjuk på nåt vis eller så har du en väldigt annorlunda uppfattning om vad som är " renligt" eftersom de flesta av oss faktiskt aldrig har bromsspår. -
Här gällde det att hon hittade bromsspår på morgonen , och efter en natt med några fisar kan det bli bromsspår.Queenie70 skrev 2013-11-20 18:34:26 följande:
Kvinnor har också hår i röven, men det är oväsentligt här. Det handlar om att anpassa hygienen efter omständigheterna. Antingen handlar det om att man under dagen läcker avföring och då behöver man gå till doktorn. Eller så handlar det om att man har en röv som är ovanligt svår att rengöra, antingen kanske pga hår eller kanske pga hemmorojder exempelvis. Då kan det vara så att man behöver en annan teknik för att rengöra, kanske med vatten eller våtservetter. Poängen är ju ATT man får RENT, vilket man helt uppenbarligen inte får om man ständigt finner sig med bromsspår i kallingarna. Det i sin tur innebär att man om man då anser ändå vara "väldigt hygienisk" lider av en grav missuppfattning om sin egen förmåga. Går man omkring med bajsrester i röven är man smutsig. INTE hygienisk. -
Queenie70 skrev 2013-11-20 18:39:52 följande:
Nej inte om man är ren och det står rätt till med mage och rynktråd. (Slutmuskel)Kanske det inte är fisar utan riktiga brakskitarQueenie70 skrev 2013-11-20 18:39:52 följande:
Nej inte om man är ren och det står rätt till med mage och rynktråd. (Slutmuskel)
-
Har du hört en riktig karl som ätit mycket lök och kål lägga av en riktig brakskit.Queenie70 skrev 2013-11-20 18:47:39 följande:
Jag vet allt om brakskitar...still no bromsspår... -
Har du en källa på det, både TS man och jag gör det då och då.Queenie70 skrev 2013-11-20 18:54:41 följande:
Ja. Har du hört en riktig kvinna göra samma sak?
De flesta läcker fortfarande inte avföring.
Du kan väl lägga upp en omröstning om det.