• Anonym (Bakteriefobi)

Såg bromsspår i min pojkväns kalsonger

Hej! Jag har en extrem fobi för bajs och tycker det är jätteäckligt! Nu en morgon när jag vaknade upp så såg jag att det var lite brunt i min pojkväns kallsonger. Jag fick panik, han hade antagligen sovit med det där i sängen. Jag brukar faktiskt ha hand om tvätten och har aldrig sett något sådant tidigare. Jag har haft mycket problem genom tiden med renlighetstvång och tycker det här var mycket äckligt. Jag behöver därför råd på hur jag ska hantera den här situationen. Det känns som att smutsen har spridit sig till varenda del av sängen. Behöver jag tvätta madrassen eller räcker det med lakanen? Behöver jag tvätta täckena och påslakanen, eller räcker det med påslakanen? Är jag extremt nojjig om jag tvättar allt ? 

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Såg bromsspår i min pojkväns kalsonger
  • Anonym (L)

Det enda du behöver tvätta är kallingarna och sambons rumpa....

• Anonym (pelle)
    Jag får bromsspår väldigt ofta hur renlig jag än är.
  • Anonym (Men..)
    Anonym (Bakteriefobi) skrev 2013-11-20 18:16:39 följande:
    Hej! Jag har en extrem fobi för bajs och tycker det är jätteäckligt! Nu en morgon när jag vaknade upp så såg jag att det var lite brunt i min pojkväns kallsonger. Jag fick panik, han hade antagligen sovit med det där i sängen. Jag brukar faktiskt ha hand om tvätten och har aldrig sett något sådant tidigare. Jag har haft mycket problem genom tiden med renlighetstvång och tycker det här var mycket äckligt. Jag behöver därför råd på hur jag ska hantera den här situationen. Det känns som att smutsen har spridit sig till varenda del av sängen. Behöver jag tvätta madrassen eller räcker det med lakanen? Behöver jag tvätta täckena och påslakanen, eller räcker det med påslakanen? Är jag extremt nojjig om jag tvättar allt ? 

Tacksam för svar! 
    Men... du säger ju först att du har extrem fobi och att du känner av renlighetstvång.. och så frågar du hur mycket du behöver tvätta för att det ska "räcka"?

Det är ju bara du som vet eftersom det är du som känner de där känslorna. Det är ju ingen större logik bakom dessa tankar så vad du behöver tvätta är ju helt upp till dig. Men madrassen låter otroligt omständigt. :)
  • Anonym (brumbrum)

Hur vet du att det var bromsspår?
    Det kanske var en rivstart?

• Anonym (Jaha?)

Jag har sett otaliga skitiga kallingar under våra år som gifta och aldrig varit i närheten av att tänka som du. Släng kallingarna i tvätten och låt sängen vara. Normalt bajs innehåller inte bakterier som smittar,inte genom att finnas till i några kallingar i vart fall.

• Queenie70
    Anonym (pelle) skrev 2013-11-20 18:19:40 följande:
    Jag får bromsspår väldigt ofta hur renlig jag än är.

I såna fall är du antingen sjuk på nåt vis eller så har du en väldigt annorlunda uppfattning om vad som är " renligt" eftersom de flesta av oss faktiskt aldrig har bromsspår.
  • Anonym (brumbrum)
    Queenie70 skrev 2013-11-20 18:26:07 följande:

I såna fall är du antingen sjuk på nåt vis eller så har du en väldigt annorlunda uppfattning om vad som är " renligt" eftersom de flesta av oss faktiskt aldrig har bromsspår.
    Dom flesta av "er" har inte hår i röven

• Anneli 87
    Anonym (brumbrum) skrev 2013-11-20 18:22:05 följande:

Hur vet du att det var bromsspår?
    Det kanske var en rivstart?

Hahahaha! :D
  • Queenie70
    Anonym (brumbrum) skrev 2013-11-20 18:26:43 följande:
    Dom flesta av "er" har inte hår i röven

Kvinnor har också hår i röven, men det är oväsentligt här. Det handlar om att anpassa hygienen efter omständigheterna. Antingen handlar det om att man under dagen läcker avföring och då behöver man gå till doktorn. Eller så handlar det om att man har en röv som är ovanligt svår att rengöra, antingen kanske pga hår eller kanske pga hemmorojder exempelvis. Då kan det vara så att man behöver en annan teknik för att rengöra, kanske med vatten eller våtservetter. Poängen är ju ATT man får RENT, vilket man helt uppenbarligen inte får om man ständigt finner sig med bromsspår i kallingarna. Det i sin tur innebär att man om man då anser ändå vara "väldigt hygienisk" lider av en grav missuppfattning om sin egen förmåga. Går man omkring med bajsrester i röven är man smutsig. INTE hygienisk.
  • Anonym (pelle)
    Queenie70 skrev 2013-11-20 18:26:07 följande:

Och vad vet du att de flesta inte har bromsspår.När jag går från toa är jag givetvis ren men i sömnen är det inte ovanligt att folk fiser .
Svar på tråden Såg bromsspår i min pojkväns kalsonger