Inlägg från: Anonym (hjbgog) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjbgog)

Såg bromsspår i min pojkväns kalsonger

Anonym (pelle) skrev 2013-11-20 18:57:35 följande:
    Har du en källa på det, både TS man och jag gör det då och då.
    Du kan väl lägga upp en omröstning om det.

Min man med och även jag, som kvinna hör och häpna Inga fel på mig för det. Men däremot kan det vara för att jag är lite lös i magen eller för att jag har stressat på toaletten och inte tillåtit mig att bli klar.

För att svara TS, det räcker om du tvättar påslakan och underlakan. Samt kalsongerna
  • Anonym (hjbgog)
    Anonym (Blä) skrev 2014-04-23 21:09:05 följande:

fasen vad äckligt! Ni som "inte tillåter er att bli klara" på toan, vad är mer viktigt än att torka bort bajs i rumpan??! Ni måste ju lukta fan! Seriöst, vissa människor alltså... Varför är det så svårt att sköta sin hygien? Varför vill man gå runt med bajs i rumpan?? Det är INTE normalt! Ingen av mina pojkvänner har haft bajsspår i kalsongerna. De skötte nämligen sin hygien.
    Hahahahahaha du är ju för rolig! Inte bli klar = inte bajsa klart, givetvis torkade jag mig klart! My God alltså hahahaha. Men om det finns lite kvar INUTI så kan det bli bromsspår om man drar av en brakskit. Vilket jag alltså gör emellanåt trots att jag är kvinna.

• Anonym (hjbgog)
    Anonym (Blä) skrev 2014-04-24 13:38:48 följande:
    Eh varför skulle någon ifrågasätta att just en kvinna lade en brakskit? Fånigt. ALLA, oavsett kvinna eller man, som har för vana att lägga brakskit istället för att gå på toa är fan äckliga... 
    Det måste ju bero på brist på uppfostran?? Ni som gör detta, gjorde era föräldrar så när ni var små? 
    Jag brakskiter inte i köket direkt. Men om jag har gaser i magen så inte går jag och bajsar för det. Brakskit är inte automatiskt = materialare. Men om man är lite dålig i magen är en brakskit en dålig idé.
  • Anonym (hjbgog)
    Anonym (Blä) skrev 2014-04-24 20:21:54 följande:
    Nä men om du står i köket och fiser och det kommer bajs i trosan kan det ju vara en god idé att minnas detta till nästa gång och gå på toa istället för så att man kan torka bort eventuella bajsrester? Det verkar ju liksom som att detta händer dig ofta. Jag säger inte heller att man ska gå och bajsa, men det skadar ju inte att sätta sig på toan, fisa och sen torka? Om man nu har ditt problem. Så skulle jag ha gjort iaf!

Det är som sagt en annan grej om det händer ibland för att man är dålig i magen. Om det sker under en längre period bör man ändra sin kost eller söka hjälp på vårdcentralen. Snuskigt är vad det är. 

Nä, det har hänt två-tre ggr i mitt drygt 40-åriga liv så ofta kan jag inte påstå att det är.
Svar på tråden Såg bromsspår i min pojkväns kalsonger