• Studentpappa

Såg bromsspår i min pojkväns kalsonger

Anonym (Blä) skrev 2014-04-23 21:09:05 följande:
    fasen vad äckligt! Ni som "inte tillåter er att bli klara" på toan, vad är mer viktigt än att torka bort bajs i rumpan??! Ni måste ju lukta fan! Seriöst, vissa människor alltså... Varför är det så svårt att sköta sin hygien? Varför vill man gå runt med bajs i rumpan?? Det är INTE normalt! Ingen av mina pojkvänner har haft bajsspår i kalsongerna. De skötte nämligen sin hygien.

Eller så dolde de sina kalsonger för dig de gånger de bromsat för hårt i kallingarna.
    Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
  • Studentpappa
    Anonym (Blä) skrev 2014-04-23 21:39:36 följande:
    Det är en möjlighet, men inte särskilt sannolikt eftersom att jag alltid haft extremt öppna förhållanden. Om något av mina ex hade börjat gömma kalsonger hade det till slut märkts :) men jag kanske har haft tur med val av kille, är alla andra killar lika snuskiga med hygienen som i ts eller?

Har aldrig hört om fenomenet på riktigt faktiskt, mest sett det på film när det har handlat om riktigt trashiga personer. Om man är vid god hälsa både fysiskt och psykiskt går man nog inte runt med bajsrester mellan skinkorna liksom. Det är en annan femma om man är djupt deprimerad eller har någon störning. Att man inte "orkar" eller inte tar sig tid är en varningsklocka tycker jag. 

Men men, det är bara mina åsikter :)

Ett inte fullt så dramatiskt alternativ är att tvätta utan att först visa dem för dig?

Som sextiotalist skriver krävs det inte särskilt mycket för att bli lurad av sin egen röv om man är dålig i magen och släpper en rökare. Det i min värld är bromsspår, att inte torka sig i röven efter att ha varit på toaletten är dålig hygien. Stor skillnad enligt mig.
    Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Svar på tråden Såg bromsspår i min pojkväns kalsonger