• fantasifull

Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)

Ny plussad med bf 24/7 !!!:) inte planerad graviditet men välkommen ändå:) finns det fler i Örebro som också har Bf juni-juli?? :) Jag Är nyinflyttad i Örebro och får gärna kontakt med fler mammor eller blivande mammor :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)
  • sofiesan

Jag ska på kub test nästa v. Men beräknad i mitten på juni! Vilken vecka är du i?😀

• fantasifull

Hej! Jag är bara vecka 6+0 så det är fortfarande väldigt tidigt. Planerat kub samtal i december för att eventuellt göra test i januari. Om den vill bo kvar där inne. Vilken vecka är du i?

sofiesan skrev 2013-11-27 00:18:48 följande:
    Jag ska på kub test nästa v. Men beräknad i mitten på juni! Vilken vecka är du i??

• sofiesan

Ja de hoppas vi verkligen att den vill:) är det din första? Jag är i v 11 tror jag, fick ett tvilling bortfall/missfall i v 6 men en liten som är kvar( hoppas jag) men så illa som jag mår så finns det nästan inga tvivel ð???
    Men det har också gjort att jag inte riktigt vågat lita riktigt på den här graviditeten, kommer väl kännas mer efter kubetð???
    Jag har en son på 3 1/2 år men jag tror jag kommer vara mer nervös denna gång för man vet va man kan förlora tror jag.

• fantasifull

Ojdå. Hoppas vi verkligen då!!! :) jag ska fastställa grav & ha samtal med läkare 13/12 då får vi se om den lilla lever. Jag hade smärtor & en sparsam blödning i vecka 5 dock kunde inget konstigt synas. & bara hinnsäcken. Eftersom det var så tidigt. Därav att jag får göra ul då. Hoppas verkligen. Har en son som blir 4 den 13/12. Jag är också mycket mer nervös sena gång. Förmodligen som du säger. Man vet vad man missar.

När har du bf isf?

Jag har precis flyttat till Örebro och känner igen så d vore kul att följas åt:) vart bor du i stan? :)

sofiesan skrev 2013-11-28 10:17:37 följande:
    Ja de hoppas vi verkligen att den vill:) är det din första? Jag är i v 11 tror jag, fick ett tvilling bortfall/missfall i v 6 men en liten som är kvar( hoppas jag) men så illa som jag mår så finns det nästan inga tvivel ð???

Men det har också gjort att jag inte riktigt vågat lita riktigt på den här graviditeten, kommer väl kännas mer efter kubetð???

Jag har en son på 3 1/2 år men jag tror jag kommer vara mer nervös denna gång för man vet va man kan förlora tror jag.

• sofiesan

Ja runt den 18 juni tror jag och våran första är född 31/5 så vi planerade brað???
    Vi bor lite utanför i vintrosa. Vart kommer du ifrån då? Och varför Örebro?

• fantasifull

Verkligen :)

För kärlekens familj är härifrån & det passade bättre med han jobb och sånt :) från Västerås från början:) har bott här i ca 2månader ^^, känner mig forfarande som en turist typ :)

sofiesan skrev 2013-11-28 23:18:52 följande:
    Ja runt den 18 juni tror jag och våran första är född 31/5 så vi planerade brað???

Vi bor lite utanför i vintrosa. Vart kommer du ifrån då? Och varför Örebro?

• sofiesan

Ah okej lite samma som oss då fast tvärtomð??? fick med mig mannen från Sthlm hit för 4 år sen men jag är uppvuxen här och fick lite hemlängtan när jag blev gravidð??? känner lite samma å då har jag bott här större delen av mitt liv:) så två mån är ingenting! Bor ni inne i Örebro el?

• fantasifull

Se va trevligt :) vi bor i brickrbacken ..trivs jätte bra i en helt renoverd Lgh :) får rätt. Ofta hemlängtan turat det är nära till Västerås:)

sofiesan skrev 2013-12-01 19:45:00 följande:
    Ah okej lite samma som oss då fast tvärtomð??? fick med mig mannen från Sthlm hit för 4 år sen men jag är uppvuxen här och fick lite hemlängtan när jag blev gravidð??? känner lite samma å då har jag bott här större delen av mitt liv:) så två mån är ingenting! Bor ni inne i Örebro el?

• sofiesan

Va på kub:et idag och det var en frisk liten bebbe där inne :))) äntligen kan jag lita lite ner på den här graviditetenð???
    Hur mår du i din grav? Jag bara kräks och mår illa 24 timmar om dygnet! Mycket värre ön förra gången:)

Svar på tråden Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)