Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)
Jag ska på kub test nästa v. Men beräknad i mitten på juni! Vilken vecka är du i?😀
Jag ska på kub test nästa v. Men beräknad i mitten på juni! Vilken vecka är du i?😀
Ja de hoppas vi verkligen att den vill:) är det din första? Jag är i v 11 tror jag, fick ett tvilling bortfall/missfall i v 6 men en liten som är kvar( hoppas jag) men så illa som jag mår så finns det nästan inga tvivel ð???
Men det har också gjort att jag inte riktigt vågat lita riktigt på den här graviditeten, kommer väl kännas mer efter kubetð???
Jag har en son på 3 1/2 år men jag tror jag kommer vara mer nervös denna gång för man vet va man kan förlora tror jag.
Ja runt den 18 juni tror jag och våran första är född 31/5 så vi planerade brað???
Vi bor lite utanför i vintrosa. Vart kommer du ifrån då? Och varför Örebro?
Ah okej lite samma som oss då fast tvärtomð??? fick med mig mannen från Sthlm hit för 4 år sen men jag är uppvuxen här och fick lite hemlängtan när jag blev gravidð??? känner lite samma å då har jag bott här större delen av mitt liv:) så två mån är ingenting! Bor ni inne i Örebro el?
Va på kub:et idag och det var en frisk liten bebbe där inne :))) äntligen kan jag lita lite ner på den här graviditetenð???
Hur mår du i din grav? Jag bara kräks och mår illa 24 timmar om dygnet! Mycket värre ön förra gången:)