• Anonym (Raka)

Raka fittan för helvete!

Jag blir så trött på dom här jävla håriga fittorna. Ser ju ut som apfittor för helvete. Alldeles för många gånger har jag hamnat i säng med en kvinna och det visar sig att hon är hårig. Fyfan vad vidrigt alltså. Jag får spykänslor av bara tanken på hårig fitta.

Min uppmaning är alltså - RAKA FITTAN! Skrattande

Vad tycker ni om min uppmaning?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-22 07:14
    Eftersom så många frågar om jag oxå rakar kuken då jag vill att kvinnorna ska vara rakade, och om jag tycker manlig könsbehåringg är lika äcklig:

Svaret är ja, jag är självklart rakad, gör det varannan dag ungefär, även rumpa. Och ja, det ser fruktansvärt bedrövligt ut med orakade killar... blä!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raka fittan för helvete!
  • Trilllana

Eftersom du aldrig kommer se min fitta, så kvittar det. Eller hur.

• Anonym (Raka)
    Trilllana skrev 2013-11-21 09:58:23 följande:
    Eftersom du aldrig kommer se min fitta, så kvittar det. Eller hur.
    Tycker du ja...
  • Trilllana
    Anonym (Raka) skrev 2013-11-21 10:18:09 följande:
    Tycker du ja...
    Ja, ganska självklart eller?
  • pappa pelle

Det här med fitthår! det är väl upp till var och en hur man vill ha det? helrakad, lite hår kvar, eller en riktig buske. Alla fittor är väl fina? oavsett hår eller inte!!

• Anonym (Lite ans)

Alltså jag tycker det bara irriterar om jag rakar fittan. Antingen får jag sår eller också så kliar stubben eller så får jag svamp. 
    Jag blir äcklad av dig. Hoppas du kommer överrens med naturen. 

• susa
    Anonym (Raka) skrev 2013-11-21 09:54:03 följande:
    Jag blir så trött på dom här jävla håriga fittorna. Ser ju ut som apfittor för helvete. Alldeles för många gånger har jag hamnat i säng med en kvinna och det visar sig att hon är hårig. Fyfan vad vidrigt alltså. Jag får spykänslor av bara tanken på hårig fitta.

Min uppmaning är alltså - RAKA FITTAN! Skrattande

Vad tycker ni om min uppmaning?

Min uppmaning till dej: Fråga innan så slipper du obehaget.
  • Lady Namárië

Hett tips: Vädra den här attityden lite mer öppet när du söker ragg så löser sig nog situationen av sig själv. Förmodligen genom att du slipper se några fittor överhuvudtaget under lång, lång tid framöver.

So say we all
  • Anonym (my own)

Rakar du dig?? Håriga snorrar är samma som håriga fittor... vill du att det skall vara renrakat skall du vara renrakad... annars håll käft:-P

• Anonym (Raka)
    Anonym (my own) skrev 2013-11-21 11:19:02 följande:
    Rakar du dig?? Håriga snorrar är samma som håriga fittor... vill du att det skall vara renrakat skall du vara renrakad... annars håll käft:-P
    Såklart jag gör!
  • Anonym (!)
    Anonym (Raka) skrev 2013-11-21 11:21:34 följande:
    Såklart jag gör!

Antagligen behöver han inte raka pitten eftersom han inte fått hår på den ännu.
Svar på tråden Raka fittan för helvete!